Verdeurie wat is het zonnetje lekker. Net een half uurtje gereden met het witte monstertje. Vandaag wat minder soepel in lijf en leden, maar het toch fijn kunnen loswerken. Nu blij en tevree weer met haar gat in de paddock.
Saaams
Geplaatst: 12-04-16 16:59
Er kwam een horde rennende bokkende shetlanders voorbij in de paddock toen we langs liepen en bitchie heeft heel subtiel een plank door midden gemept van de paddock. Ik had het niet eens door dat zij het was. Als straf moest ze douchen (was ik toch al van plan want ze was enorm vies) en ze haat water
SM, toch fijn dat je haar weer los krijgt, zal ook nog best spanning geweest zijn van afgelopen weekend schat ik?
Saams, als je geen shet kan raken, dan je frustratie maar afreageren op een plank! Haha, ja dan krijg je straf
Onze dochter net toch maar meegereden met de les van de ponyclub, ook al voelde ze zich nog heel niet fit en.....dat werkt genezend!! heeft een uur lang in een deuk op d'r pony gelegen, hoe heerlijk is dat en ponylief sprong gewoon lekker in het rond en begon er ook maar een spelletje van te maken.....kijken of ie haar uit t zadel kon trekken
Geen idee waar de stijfheid precies vandaan komt. Was iig fijn dat het los te peuteren was.
Alv naar wens verlopen? Kunnen we Eline feliciteren als kersvers bestuurslid?
Punz
Geplaatst: 13-04-16 00:32
Yup, ALV naar tevredenheid verlopen. Althans.. .de voorzitter is tevreden ,hopelijk de rest van het bestuur en de leden ook.
HWSD beleid aangescherpt, dwz: Status van de hengsten gaat op de website weergegeven worden. Ben zo supertrots op de fokkers. Kan niet hard, vaak, groot genoeg zeggen hoe ongelofelijk trots ik ben op onze fokkers die hier gewoon transparant willen zijn, die voorop lopen met testen en openheid over HWSD. Hiermee kunnen we zeggen dat de verantwoorde Nederlandse fokkers het eea gewoon al volledig onder controle hebben, en er van daar uit geen enkel HWSD veulen meer geboren wordt. En dat gewoon bínnen een jaar nadat de test beschikbaar kwam. Vind ik echt zo geweldig!
Verder natuurlijk terug kunnen kijken op een mooi keuringsjaar, heel mooie recente hengstenkeuring, afscheid genomen van Bar als bestuurslid en EK verwelkomt.
Kortom: mooie vergadering, met bescheiden maar mooie opkomst en een fijne sfeer. Ik zeg: tevreden!!
curly2day
Geplaatst: 13-04-16 07:04
Goeiemorgen,
Gisteravond ook naar de ALV geweest, bescheiden clubje leden idd. Ik weet dat opkomsten nooit hoog zijn maar jeetje dit was wel een heel bescheiden clubje. Voelt vertrouwd "weer terug te zijn".