Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 18:27

Wel typisch die oortjes boven de sprong. Volgens mij vond ze het leuk :=

Fijn dat je heerlijk les hebt gehad, voor mij is die dag ook te ver en geen trailer. Wel veel plezier voor degene die gaan!

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 18:33

Wat hebben jullie allemaal ontzettend goed gereden afgelopen weekend! Leuk om te lezen en zien allemaal. Wat een ras is het toch ook <3

Onze tandarts komt uit Brabant, dus ik denk dat jullie daar weinig aan hebben :D

Marrit, dan is Lloyd toch wel de leukste satan die ik ken :j Wat lijkt zijn koppie toch onwijs veel op die van onze Don.

Leuk Curly! Zitten jullie dicht bij het bos? Karel is zich echt leuk aan het ontwikkelen <3

Jullie hebben ook al zo lekker buiten gereden Esje! Is het bos nog wel een beetje te doen na al die regen? -O-

Wie weet reizen wij ook nog een keer af met pony's voor een lesje, voor nu even niet handig. Geen trailer en andere organisatorische probleempjes :D . Zijn er wel toeschouwers/fans toegestaan de 15e? Wie weet past dat wel in de agenda...

Wat een prutweer de afgelopen dagen -O- ploeterend met ons kruiwagentje door de drek, onderweg 5 pony's die proberen in de kruiwagen te kruipen, als een hooimonster met de modder op je wangen de wei weer uitkomen... 'ik vind dit een hartstikke leuke hobby, ik hou van mijn paarden, dit vind ik helemaal niet erg' :Y)

Wat een fanatiek, pluizig koppie Saaams! <3
Morgen een dagje Equiday! Enorm veel zin in, komen zeker even kijken bij heksje *\o/*

SkyMarian

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 19:19

Wat is loos met je knie Esther? Of is dat juist de reden van de kijkoperatie? :)
Super dat je fijn gelest hebt. :):)

Die oortjes spreken boekdelen Saaams. :))

Leuk Rozzy dat je er morgen ook bij bent. :D
Vorige keer bij Ineke hadden we ook een kluitje toeschouwers dus ik verwacht dat het geen enkel probleem is. :)

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:02

Saams.. Wat cool.! :D Dat was vast heel leerzaam.

Esje wat vervelend, hopelijk kunnen ze het snel oplossen.
Voor mij is de les ook te verweg, ik denk dat Rosie al moe is voor aankomst vanwege de lange rit.. <<)
Tandarts had buikgriep -O- beetje jammer..
Gisteren had ik een nieuwe lens besteld, deze wilde ik eventjes uitproberen.. Heb twee prachtige foto's gemaakt. :)) Wat een scherpte heeft dat ding.. blij mee! <<)

Afbeelding

Afbeelding

Sorry maar moet ook even een fries bij de fotospam.
Ontmoet gelijk Jane maar even, een Friese merrie van 4 jaar. Is van de eigenaar van stal en staat voor de wagen. Verder rijden er twee meiden op maar dat gaat nog niet echt vanzelf. Ik geef ze inmiddels af en toe een klein lesje en sinds kort ben ik met Jane ook aan de dubbele lijnen bezig, wat ze heel goed oppakt en misschien dat ik er zelf ook nog wel een keertje op stap ~~}>

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:03

esje007

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 21:17

Mooie foto's!
Ik heb gescheurde meniscus. Mogelijk gekomen bij te paard opstappen vorig jaar. Toen 2 weken met krukken gelopen, men dacht alleen verrekt. Hopelijk na operatie oké

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 21:45

Vervelend Esje, kan flink pijn doen die meniscus. ;( Sterkte met de operatie, hopelijk kunnen ze het weer in orde maken.. :))

Iets met LOL met je KNOL *\o/*
Alleen die kop van Rosie, volgens mij had ze andere ideeën :))

Afbeelding

Edit: foto vergeten :roll:

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 21:58

Autsj esther dat klinkt niet fijn. Hopelijk verhelpt de ingreep het ongemak en ben je weer topfit present op het onck. :)

Nice pics Linette. <3

Spoilers verwijderd. Tijd om heksje scheerapparaatproof te maken. Morgen maar eens met San overleggen. In mijn upje kom ik handen tekort en met Arno erbij komt david (en mijn ongeduld :o ) ook om de hoek zetten. :=

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:08

Wel een klavertje vier in haar kont laten zetten. Promoot je het ierse deel :+

Gave fotos!! Kom hier maar eens langs, mag je mij en de diva gelijk helpen hoe die dubbele lijnen nu werken :=

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:22

Saaams schreef:
Wel een klavertje vier in haar kont laten zetten. Promoot je het ierse deel :+

Gave fotos!! Kom hier maar eens langs, mag je mij en de diva gelijk helpen hoe die dubbele lijnen nu werken :=

Dankj... Hahaha ik vind het goed.. Als ik een keertje uit school kom is het niet eens zo ver. :P

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:25

Waar zit je op school?

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:32

Utrecht.. :P Dus dan is Soest niet zover. K weet niet waar je paard staat?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:34

Dat valt dan wel mee. Vlakbij station Baarn en Soest :=

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:39

Dat is goed te doen.. PB me maar anders.. :D

ff_stud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 23:49

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 00:59

Ja, en haflinger arabier aan moederszijde. Geloof niet dat dat is waar Change naar op zoek is :)

Verder: mooie foto's weer dames. Heerlijke les/springfoto's met inderdaad steeds zo geweldig de oortjes naar voren. Geweldige foto's hier boven ook, waar bij de lol met je knol foto echt grappig is!

Dus les Ineke wordt dan SM, Marrit, EK19?
En EK: jij dan met 1 of 2 pony's ?

En Muurp: haak jij nog aan, of moet je inderdaad werken?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 08:06

Ik krijg dinsdag mijn rooster voor mei. Dan weet ik of ik kan of niet :)

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 13:19

Mooie foto's schirocco!

Sterkte en beterschap esje, hopelijk topfit op het onck!

Vandaag met melody voor de allereerste x op gras gereden en buiten wedstrijd gehad. Man man wat hadden we een blije pony en wat was er veel te zien! Alles was reuze interessant en meneer liep dus ook heerlijk om zich heen te kijken. De bodem was nog redelijk, maar naarmate er meer op gereden werd, werd hij wel minder, dus er waren best een aantal glijpartijen. Gelukkig bleef melody lekker doorlopen. In het begin vond hij ook dat watvreemd, maar na een tijdje wendde het toch denk ik. In het parcours een balk, maar wat zijn we weer super trots!

esje007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 14:53

Leuk dat Melody buiten zo goed ging.
Ik mocht vanochtend chauffeur/groom zijn. Dochter en Rebel hebben weer heerlijk genoten van crosslesje bij Rob Janssen.
Echt leuk om te zien hoe Rebel daar met z'n oortjes strak naar voren rondhuppelt. Als hij kon lachen dan was het vast een grijns van oor tot oor.

Had alleen mijn telefoon bij me, dus geen goed beeldmateriaal, maar ik zat wel heerlijk in het zonnetje te genieten. :D
Hier een plaatje van een boompje aan het begin van de les.

Afbeelding

Op 1 mei weer, maar dan met alleen connies!! Rijdt er iemand van bokt ook mee??? En dan mag hubbie chauffeur zijn, want zal mijn knie nog niet toelaten om zelf te rijden denk ik.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 15:02

Even een sneekpeak van mevrouw fluffy manen van SM

Afbeelding

esje007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 15:39

Ziet er uit als een relaxt heksje! :)

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 17:51

esje007 schreef:
Ziet er uit als een relaxt heksje! :)

:)) schijn bedriegd ze vond het heel spannend, maar ze heeft het zo knap gedaan. <3

Rock7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 18:40

Hallo connemara liefhebbers.

Ik ben op zoek naar een valk kleurige connemara merrie, tussen 1.45 en 1.53 ong. Wie weet adressen waar regelmatig connemara's te koop zijn? Of fokkers hier in Nederland ?

Gr Iris

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 18:44

Rock7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:52

Mijn eerste pony was een connemara, valk kleur. Ik vind hun karakter fijn, ze zijn vaak zo lekker koel in hun koppie, niet van die zenuwachtige paardjes. En ik vind ze mooi.