Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xDebora schreef:Wat een super berichten allemaal van de connieponnie wedstrijd!
Ik ben benieuwd naar nóg meer foto's en filmpjes, datgene wat geplaatst is, ziet er al super fijn uit![]()
Strand klinkt goed, aan welk strand zat je te denken?
Wow, gaat snel! Rosie zie er echt goed uit, leuk om te zien hoe ze steeds breder wordt!
Beterschap Elysa, wel een leuk paard heb je gekocht. (de vorige eigenaresse was degene die Lily heeft geschoren zag ik op facebook, hoe toevallig haha)
En heb ook gehoord dat Almelose ruiterdagen super gezellig zijn, denk niet dat het hem wordt voor mij... Best wel ver weg en met de overnachtingen erbij wordt het al snel wat duur...
Al een tijdje niet gereageerd. Dressuur gaat steeds beter, heb eindelijk wat op film staan, dus dan kan ik het zelf ook terugkijken. Springen zitten we in een enorme dip. Dat komt puur doordat ik minder tijd voor haar heb ivm school, hierdoor heb ik haar niet constant en consequent genoeg kunnen rijden. Mijn focus ligt nu absoluut niet op wedstrijden, maar lekker met plezier rijden. Ik weet niet of ik haar binnen vijf maanden weer op de wedstrijdniveau krijg. Niet genoeg voorbereid/onvoorbereid op wedstrijd is ook niet eerlijk voor haar.