Zijn weer super gave foto's voorbij gekomen zeg, wat een paarden
Hier een fotootje van mijn grote kleine man, Even om te laten zien hoe groot hij al is met zijn 14 maandjes, (heb hem gemeten op 1.50m) Ik sta naast hem en ben zelf 1.80m Wat een kanjer is hij heh
Hij vind zichzelf ook errug grappig (hier houdt een vriendin van mij hem vast voor de foto)
Batlow
Geplaatst: 24-07-12 12:31
keona schreef:
Batlow schreef:
dit is mijn nieuwe aanwinst! Kwpn x (fjordx???) [ Afbeelding ]
Haha bedankt, als ik er naar kijk lig ik weer in een deuk haha, Feike is me toch een grapjas
Nientsje
Geplaatst: 26-07-12 21:26
Ik ben zo trots op mijn paard!
Amper twee weken geleden trapte hij bijna de hoefsmid lens, vorige eigenaren zeiden dat hij braaf was bij de hoefsmid, maar hij was het er niet mee eens. Dus kreeg de opdracht van de hoefsmid om met Feike te oefenen tot hij al zijn beentjes optillen kan, dan pas komt hij weer.
Maar nu! Ik ben zo apetrots op mijn mannetje, hij doet zo zijn best en leert zo snel Ik MOET dit gewoon even plaatsten.. Ik glim van trots en elke keer als ik het filmpje terugkijk (al zo'n 5x gedaan) verschijnt er een MEGA glimlach op mijn mond..
Vertigo is mijn nieuwe paardje sinds een paar daagjes. Het is een schimmel, alleen schimmelt hij héél langzaam, hij is nu een 3 jaartjes jonge ruin (al gelooft hij zelf dat hij een echte Spaanse hengst is ) Zijn vader is een volle Andalusiër, zijn moeder een halve Fries, kwart haflinger en kwart tinker!
LadyMadonna
Geplaatst: 26-07-12 22:18
xJitskee schreef:
stef schreef:
Is vodje niet "gewoon". Een kwpn of nrps gezien de bloedvoering?
Nee,haar papier zegt dat het deze kruising is.
Wat voor papier heeft ze dan?
marjan1986
Geplaatst: 27-07-12 11:05
Batlow: die van jou is erg leuk! ben heel benieuwd hoe die later word!
Vertigo is ook een aparte kruising, apart kleurtje ook of niet?
Hennienke, is die van jou niet gewoon een Nrps of welsh?
Grapjas is die Feike!
wat voor kruising is Amigo?
Wat is Suzy cool!!!!!!!!!!
Hier Cameron (fries X draver) weer eens, we starten nu L2!!! Had ik nooit durven dromen! wedstrijd vorige week