Het gaat zoals jullie kunnen zien een heel stuk beter! Vandaag ging hij weer helemaal uit zn bol, continu galopperen en gek doen, daarna liep die wel weer wat slechter, dus hij moet echt nog rust hebben, maar hij zit zooo vol energie!Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik snap er niks van, vind het zo raar. Ik denk dat hij het overbelast heeft, want hij heeft 2 dagen geleden weer behoorlijk gegaloppeerd met sliding stops en alles, hij had echt een hele energieke bui en was zo blij. Sindsdien is het weer minder, ik kan er wel om janken. Hij staat weer wat vaker op rust met het been en in stap sleept hij er weer wat mee, was net bijna helemaal weg. Vraag me nu af of het wel door die scheur komt...pff, hoop stress weer dus, maar van nu af aan, mag hij niet meer gek doen, en zal ik hem elke keer in een klein stukje paddock laten.
Leuk beestje, alleen ben ik niet op zoek naar nog een konik op dit moment.

Ik vind het echt zo bijzonder om zo'n slim paardje te hebben. En super dat Juul het zo goed doet zeg, wat fijn! Idd zal het best vermoeiend voor hem (en voor jou) zijn.