Ohhh STOER Emmy!! Gefeliciteerd!! Echt góed!!
Ben benieuwd naar het filmpje!!
Verder, voor wat betreft de FLOP-knop avonturen. Eigenlijk zou ik het niet moeten vertellen.
Eigen schuld voor het niet op het knopje durven te klikken...
Maar goed..
Ik ben een aardig mens... ( sorry Schirocco)
Als je op de FLOP knop klikte kreeg je de vraag of je die persoon wilde bannen. Een ander antwoord dan ja was niet meer mogelijk, en via een reeks vragen leek je weer op bokt te komen.
Echter geen enkel topic bleek meer aan te klikken: Je had jezelf geband
Twee topics kon je nog wel in \: "De buitenbak" : een verzameltopic voor gebanden, waar je zelf ook weer topics op kon maken. Dit leidde tot een hilarische uitbarsting van onzin topics. Voor sommige mensen duurde het erg lang voordat ze ontdekten hoe ze weer úit deze "Buitenbak" konden komen, en weer op bokt konden.
Er was echter nog een topic waar je wel bij kon, nl "[HEK] Help, haal me hier uit"
Als je daar een bericht plaatste was je uit de buitenbak, en kon je weer op bokt. Maar dan dus niet meer in de buitenbak
Gevolg: Dan maar weer op een FLOP knop drukken, in de buitenbak verblijven, en via het HEK topic ( hoe grappig gekozen), weer terug naar bokt.
Voeg daarbij dat het Hek soms op slot zat ( het topic, waardoor je niets meer in het topic kon plaatsen, waardoor je dus de buitenbak niet uit kon).. en je snap dat de hilariteit compleet was. Kortom: heb me prima vermaakt.
Moed is beloond! Super 1 april grap!
Gaandeweg dit proces dus het blauwe kleurtje gekregen. Ben benieuwd hoe lang dat blijft.