1 tip is: druk op de beugels houden, dus hakken naar beneden, of voeten recht houden. Dat is een kwestie van heeeeeel veel oefenen.

En Melody is een knapperd!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ottie is zo knapperd
Ik ben meer van het ZZ-recreatief niveau

Daarom vond iedereen het ook raar dat ik sprong en niet zoals mams dressuur reed. Maar ik was (ben) eigenwijs dus ging gewoon stug door met springen en zo werd ik steeds meer dapper. 

reuze trots! Sanne vandaag wedstrijd gehad in Zuidwolde! Mooi rondje B en foutloos!! Daarmee haalde ze haar 10e wp dus ik vroeg of ze ook een rondje L wilde springen en dat wilde ze wel. Gevraagd op het secretariaat en het mocht. Ze straalde helemaal! Dus parcours nog even gelopen en toen had iemand het over de barrage....oeps dat is ook zo in de L. Op het papiertje rekken wat de barrage was en op een pleister geschreven en die op haar handschoen geplakt hihi. Was ze zomaar ook foutloos in de L en een foutloze barrage en....een eerste prijs! Knappe combi is het toch. Melody lekker brokjes gekregen en toen naar huis, hij is moe arme schat, maar het weekend van onze dochter kan niet meer stuk. En ja het staat op film dus het filmpje komt nog
wat super gaaf!!