Heb al een hele tijd niet meer gereageerd in dit topic maar lees nog steeds met veel plezier met jullie mee. Dat Connemara karakter is zo herkenbaar. We zijn wel a.s. Zondag in Luttenberg. Dochterlief start voor de 2e keer M1 met Wirthsmuhle Finlass. Hoop dat het wat wordt. Het is bij deze dame top of flop. Als Finn een dagje tegendraads is vergeet het dan maar. En op andere dagen lijkt het vanzelf te gaan. Plezier gaan we in elk geval hebben. En aangezien mijn dochter als eerste moet ben ik beschikbaar om deze of gene voor te lezen.
Iedereen nogmaals veel succes en vooral plezier! Ik ben benieuwd naar de uitslagen!
Mijn paard vandaag naar de tandarts / DA geweest, de arme wou bijna niet eten en dat was ook niet gek; wolfstanden, doppen en haken. Ook bloed afgenomen voor een bloedonderzoekje.
Verder heb ik weer de eerste wedstrijd na 8/9 maand met mijn paard gepland staan. We pakken het meteen groots aan: Geesteren Overijssel.
Morgen een rondje M springen in Almelo met Larry. Hier weer lekker bezig dus!
Nee, ik denk dat we over een maand met hem beginnen. Even kijken hoe hij er dan bij staat.
Marrit13
Geplaatst: 01-04-16 13:14
Ik ben nog aan het bijkomen.. Filmpje zal ik straks plaatsen Lloyd kan sputteren, maar het is geen explosie aan geweld (vooralsnog ). proefjes niet meer geoefend, dus ik moet goed luisteren naar de voorlezer zondag, die ik ook niet heb Rechtergalop lukt 1 uit 10 dus we gokken maar op 1
Beauty is idd een prachtpony! Ik zou naar de keuring gaan deze zomer
Melody heeft vanmiddag ijzers onder gekregen. Hij was braaf maar vond het op een gegeven moment wel te lang duren, dus toen zat zijn achterbeen eventjes los....stoute pony.
Dochterlief ook nog even een sprong gemaakt, ze wilde even oefenen op haar houding, dus ik mocht foto's maken en ja na het bekijken van de foto's meteen de beugels maar twee gaten korter gemaakt en er moet nog goed gewerkt worden aan de houding als de sprongen hoger worden.