Marrit het gaat tot nu toe goed, maar ik blijf het iee dag wel goed in de gaten houden. Vrijdag komt de smid, dus dan kan hij nog eens goed kijken naar de stand van de hoeven en er misschien ook nog wat aan corrigeren. Rechts staat hij nl best stijl.
Sokken bij melody laat ik er tot nu toe aan, ook ivm mok, maar wie weet wat ik nog ga doen van de zomer...
Zonder zadel op melody gaat hier nog niet lukken schirocco, stoer hoor! Fff onze man is dan echt angstig.
Leuk lijstje voor 3 april. Helaas kunnen wij niet, zelfs niet komen kijken, dus iedereen alvast heel veel plezier, vooral lekker genieten en succes. De verslagen zal ik wel lezen en er komt vast ook veel beeldmateriaal voorbij mag ik hopen.
Marrit13
Geplaatst: 31-03-16 06:31
gebokt schreef:
Punz Ja klopt. Ik heb me niet ingeschreven in luttenberg. Als ik een overnachtingsplaats heb voor het onck zal je ons dan kunnen zien
Zondag start ik BB; op het Onck B. Beide zonder startkaart. Lijkt me leuk om jullie te zien, ofwel zondag of bij ONCK of bij de crossles!
Punz
Geplaatst: 31-03-16 20:24
Esje: inderdaad leuk!!
Verder hier de actuele stand van zaken in de wedstrijdvoorbereiding:
Zitten is best ok, Rijden is best ok Zitten én rijden is al wat lastiger Zitten en Rijden en Proefje is vooralsnog
Dus ehm Ik weet niet wat ik dacht toen ik besloot mijn L2 debuut te gaan maken.......
Superblij dat het gewoon lekker onder "eigen volk" is, fijne oefen mogelijkheid ook, en gewoon maar eens kijken waar we staan, wat echt nog extra aandacht moet hebben voor dat ik zelf weer meer serieus met hem ga starten.
Ik ga zondag eerst even in beraad met het andere rooie gevaarte wat we aan pas de deux gaan doen. Dan gaat mijn inschrijving voor het ONCK eruit ! Heb zoveel zin in zondag woeeehoee!!!
Lekker bezig iedereen en joh saams wat een verandering, ziet er goed uit.
Ik net Lloyd en Marrit afgebeuld.. maar met succes!
Lloyd was het er niet helemaal mee eens met mij. Daarna super sjouwen. Beetje gestoeid met zn rechter galop en marrit kreeg het ook voor elkaar. Dus zit zeker verbetering in
Ja die zijn er, maaar dat is aan Marrit of ze het wilt plaatsen
Het wassen..... tja dat ga ik zaterdagavond ook doen. Cockpitspray vandaag al bij de action ingeslagen
gebokt
Geplaatst: 31-03-16 21:41
Ik wil met onck b dressuur doen en b springen. Het word de eerste keer op vreemd terrein dus ik ben benieuwd. Weten jullie of er altijd wel iemand is die mij kan voorlezen? Ik ga met mijn vriend er een weekendje van maken, maar hij kan niet voorlezen haha.
SkyMarian
Geplaatst: 31-03-16 21:44
Heb nog geen appje van Marrit gehad. Die ligt vast over een strobaal gedrapeerd uit te hijgen.
Witje laat ik wel cockpitsprayloos. Die krijgt een sopje cowboy magic en dan aan de slag met naald en draad....en een dikke vette schaar in die spoilers.
Er is vast iemand die kan lezen gebokt.
EK19
Geplaatst: 31-03-16 21:45
Voorlezers zat joh! Ik heb 2 of 3 jr terug terplekke geschreeuwd (toen ik naar de bak stapte) wie me voor kon lezen omdat mijn moeder niet weg kon bij het secretariaat.
Ik wil me graag aanbieden maar ben bang dat het helaas met mijn starts niet gaat lukken