Ja, sinds kort. Normaal wilde ze niet eens door een plas heen.
Vanmiddag ook. Er lag een groot blauw afdekzeil in de bak. Ik dacht eens proberen wat ze doet.. Ze liep er zonder naar te kijken overheen.
Ik vind het knap. Hopelijk worden er volgende week mooie puntjes gescoord door jullie!
Alyssaxjasex
Geplaatst: 28-03-16 21:35
Mijn vorige wedstrijd ging niet helemaal goed hij was 5x de bak uitgesprongen en met galop ging ie de andere kant op en hij was heel erg druk hoop dat hij zondag wat rustiger is en minder nerveus
Ik moet dan 3/4 km rijden naar de wedstrijd. Slagen voor mijn autorijbewijs lukt steeds niet dus voordat ik met de trailer op stap kan duurt het nog een tijdje.
SkyMarian
Geplaatst: 28-03-16 21:45
Toppie gebokt.
Wij hebben een combinatie die op B rijbewijs mag. Wil zelf nog wel voor mijn E gaan, maar voor nu mogen we iig legaal rondrijden.
Saaams
Geplaatst: 28-03-16 21:49
Scheelt wel dat het in de buurt is dan gebokt, balen van je rijbewijs. Weet je wel wat er fout gaat?
Ik kan hier ook starten op 20 min stappen van stal over een rustige weg of 45 min door het bos.
Maar ik zou graag een auto hebben die mag trekken en mijn BE (voor de kennis om te rijden met iets erachter) helaas ben ik mijn auto nog aan het financieren dus zit een grotere er niet in en niet handig met mijn werk
Handig SM! Dan heb je meer ook niet nodig.
SkyMarian
Geplaatst: 28-03-16 21:52
Wij of liever gezegd mijn man had mazzel. Hij is vorig jaar april weer in loondienst gegaan en had een auto nodig. Aangezien ik graag met een trailer op pad wilde mocht hij een grotere toet uitzoeken. Dus meneer rijdt nu in een dikke vw passat rond. Zo naar de hobby van je vrouw. (hij heeft ook altijd gereden en vindt het allemaal prima )
gebokt
Geplaatst: 28-03-16 21:52
Saams Ja ik weet wat er fout gaat. Ik word te zenuwachtig op examen en dan gaat het steeds fout. Echt frustrerend. De volgende examen mag ik gelukig een staatsexamen doen.
Mooie witte schimmels komen er voorbij, Karel dr staart is al in de voorwas geweet,maar ik gok zo dat ie nog wel een keer of 2 moet voor zondag
Hier ook mijn E rijbewijs in het bezit, iets waarvan ik nog steeds elke keer heel blij van word als ik de trailer achter de kont heb.
Ik ben heel benieuwd hoe Karel het zondag doet, pony's die heel dichtbij komen vind ze nog wel spannend.
Punz
Geplaatst: 29-03-16 00:43
Hier ook E bij B, en in het rijke bezit van auto + trailer. Daar ben ik echt nog steeds zo blij mee. Vind dat zo'n rijkdom!
Vanochtend hier in de dikke storm les gehad van EK, die dapper probeert om een amazone van me te maken. Marrit was ook gezellig meegekomen, en........ helemaal tóp: mét camera!
Ok... ik weet welke jas ik NIET aan moet trekken als het stormt en er worden foto's gemaakt.. .en er valt nog best het eea (veel!!) te leren.. .Maar wat bén ik blij dat ik eíndelijk niet meer zo naar voren val, rechter en stiller kan zitten, en min of meer kan doorzitten! Missie is voor nu dus ook vooral: de amazone een beetje leren rijden.
Maar goed......... jullie willen vast ook wel wat plaatjes... Komen ze:
Check hier de beginnende tevreden lach... voelt dat het aan het lukken is... wijken..
Het is toch ook zo'n stoertje:
Back to basics, zítten:
EK, Marrit: bedankt voor vanochtend en bedankt voor de foto's. Echt blij mee!
Ik moet even reageren hoor (nog steeds stiekeme meelezer hier (en nee, nog steeds geen eigen connie ) ).. Ria, wat zit je netjes!! Echt mooi om te zien, je gaat steeds beter zitten en rijden. Zo leuk om te zien/volgen
Saaams
Geplaatst: 29-03-16 09:15
Punz ik wil niet meer dat je je eigen houding afkraakt! Wat zit je netjes en loopt hij lekker! Gaat goed joh!!
Ja Bosco is volgensmij heel tevreden. Ze gaan veel het bos in en hij krijgt gewoon te eten en voor de rest maakt het hem niet uit.
SkyMarian
Geplaatst: 29-03-16 16:12
Tof Ria dat je zo lekker met je houding aan het knutselen bent.
Met heksje lekker aan het prutsen. Beetje rekken en strekken met dat kleine lijf. Tijdelijk een extra paard om te rijden. Grote kwpn-passen is weer even wennen. Laat staan 2 paarden rijden. *lui*
esje007
Geplaatst: 29-03-16 18:37
Ziet er goed uit Ria!
Qua trailers: ik heb geen E rijbewijs, maar heb een 1.5 paards-trailer die met B-rijbewijs te rijden is. We hebben wel het maximaal laadvermogen naar beneden laten bijstellen op het papier om het binnen regelgeving te laten passen (zie andere topics op Bokt hierover hoe dit zit.) Ik heb wel ooit met hubbie als instructeur een tijd lang geoefend op parkeerterrein met bochtje achteruit en keren met de trailer. Dat mijn relatie dat overleefd heeft is nog steeds een wonder. Achteruitrijden is nog steeds geen hobby van me (het succes van vorige week is inmiddels achterhaald door een wat minder geslaagde poging afgelopen vrijdag...). Maar meestal kan ik overal komen en weer weg zonder achteruitrijden, behalve soms bij crossles, daar wil het nog wel eens vol staan en bij ons zelf op de manege, daar moet ie achteruit op z'n parkeerplekkie. Dit weekend was Rebel als heus indianenpaard fotomodel voor m'n dochter. Als voorbereiding op zijn aankomende carriere als dressuurpony is Rebel inmiddels daarna gekortwiekt. Mijn hubbie noemde het terecht 'modelletje bloempot, eh nee modelletje plantenbak (van die rechthoekige)', maar eenmaal ingevlochten ziet ie er vast heel strak uit! Nou maar hopen dat de indianenverf die m'n dochter er op gesmeerd heeft tegen die tijd afgesleten is....(nu nog steeds vaag zichtbaar...). Rebel heeft 't maar zwaar bij ons....
Punz, wat een mooie zit en geweldig hoe Jou dan ook aan het showen is. Complimenten Mooie Marrit. En ja EK .
Hier auto waar een 1,5 paard trailer achter mag, maar ben wel heel blij met mijn E (parkeer 'm nu met een draai achteruit de kapschuur in, scheelt veel duwwerk).