Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze heeft een geschoren hals/borst, ze staat zonder deken overdag buiten. Maar ondanks dat zweet ze ook nog wel heel flink. Ze is ook zo heerlijk fluffy op dit moment
Wil haar niet volledig scheren, teveel gedoe met dekens etc. Zo heel fanatiek rijden we toch niet op dit moment. 
Mijn Connemara’s waren ook altijd zo ondanks dikke dekens en veel licht dus ik vrees dat ik deze 2 volgend jaar ook wel moet scheren. Nu nog niet want ze doen toch nog amper wat. 

manolito10 schreef:Inderdaad, echt bolletje fluf. En ook nog een bol buikjedie laatste zal nog wel even blijven, kan alleen in het weekend rijden ivm geen rijbak en vroeg donker. Nog meer mensen hier met hetzelfde probleem?
ik voer nu alleen vitaminebrokjes en ongeveer 5kg hooi bij, maar zelfs dat lijkt te veel
[ [url=m/tbxAt2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar goed, extra veel om van te houden denk ik dan maar
Na het rijden krijgt ze een kwart schep muesli met wat kruiden en magnesium, 's avonds met de voerronde krijgt ze een schepje Pavo Vital. En verder dus hooi.
Dat wordt dan wel weer een volle ID, geen ISH.