en volgens mijn mogen deze ook niet meer gefokt worden of hoe dat ook precies zit. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en volgens mijn mogen deze ook niet meer gefokt worden of hoe dat ook precies zit. 
maarja het is hier een mening topic wat jullie vinden das natuurlijk weer anders
caresje schreef:Ik snap jullie opsich wel.
Maar als je zegt welke gek dat was?
Nou er waren binnen de week tijd wel 15 gekken die het er voor wouden geven (ook 1 uit finland) .
Maar ik vind het raar dat jullie maar zo weinig schatten want mijn leerkrachten op school (echt wel wat verstand ervan) hadden eerder gedacht dat ik hem voor 6000 ging verkopen omdat ze dat hem ook wel ward vonden ondanks zijn moeilijk karakter.maarja het is hier een mening topic wat jullie vinden das natuurlijk weer anders
maar deze had nogal wat capaciteiten. Hij is weggegaan omdat mijn dochter echt verder wil in de eventing en daar deed hij ook best leuk mee maar hij was wat minder dol op waterbakken
maar denk als je de het filmpje van de afscheid bij had gezet daar staan wel mooie foto`s tussen die springfoto. wat die wedstrijd
denk dat mensen dan heel anders kijken naar deze pony

1m45 groot, en zoals ik al zei geen makkelijke pony en een pony met verleden
Loopt deftig basis dressuur (zou vroeger wel galopwissels en zijn zijgangen al gekund hebben met een vorige eigenaresse, in de tussentijd is er veel met hem gebeurd waardoor ik hem praktisch opnieuw heb moeten (rijtechnisch toch) opleren en hij hier nu dus niet op geoefend is oid, maar goed, het zit er dus wel in) + je kan er mee op wandeling
Maar het is dus niet zo maar een kinderpony
Wel een pony met veel kwaliteiten en ontzettend goed karakter