Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tahnee1987 schreef:Pagina 41
Zolanda: Mooi paard. Chique gebouwd, Niveau is matig voor haar leeftijd, STOKMAAT?. Prijs: 6500 euro
Zantos: Mooie uitstraling, correct gebouwd, Goed niveau voor zijn leeftijd, STOKMAAT?. Prijs: 8000 euro
Arona: leuk paard, vriendelijk hoofdje zit erop, Niveau had misschien wat hoger geklasseerd kunnen zijn maar voor een 5 jarige is het wel oke, mooie stokmaat. Prijs: 5500 euro
kimmie88 schreef:Mijn merrie staat op pagina 21 Argentina M.
Aangezien er toen nogal vraag was naar haar bewegingen, hier dan nu eindelijk een film.
http://www.youtube.com/watch?v=pbEI02_lyhU
Hier een filmpje zodat de gangen van mijn merrie goed te zien zijn.
Helaas nog geen film van onder het zadel hoe het nu gaat, maar komt er zeker weten.
Het is het paard met de witte bandage's achter.
Zouden jullie haar nomaals willen taxeren?
tahnee1987 schreef:Pagina 41
Zolanda: Mooi paard. Chique gebouwd, Niveau is matig voor haar leeftijd, STOKMAAT?. Prijs: 6500 euro
Zantos: Mooie uitstraling, correct gebouwd, Goed niveau voor zijn leeftijd, STOKMAAT?. Prijs: 8000 euro
Arona: leuk paard, vriendelijk hoofdje zit erop, Niveau had misschien wat hoger geklasseerd kunnen zijn maar voor een 5 jarige is het wel oke, mooie stokmaat. Prijs: 5500 euro
melissaxx94 schreef:NiNM Je kan niet Taxeren op een paard die je niet ziet!alleen van de leeftijd/niveau/afstamming kan je er niet over oordelen!
Als je 1 foto neer zet dan word er wel getaxeerd omdat we dan een klein beeld hebben van hoe ziet die eruit
kimmie88 schreef:@Joyce:
Ik dacht dat je de papa en mama moest zeggen. Vandaar Kreator x Pretty woman.
Maar je moet dus blijkbaar vader x moeders vader?
Weer wat geleerdSorry hiervoor dus van het verkeerd formuleren.
Iele hals klopt helemaal. Ze is vanaf oktober ohz geweest tot eind nov. Door blessure veel uit de running geweest met af en toe een goede week ertussen. Vanaf eind april ongeveer kunnen we weer aan de slag om haar eindelijk door te rijden. Dan nu de land periode er achter aan.
Had je wel haar filmpje gezien? Daar vind ik persoonlijk haar voorbeen gebruik wel netjes en vaak ook mooi ruim.
Steil in de schouders: wat bedoel je hier precies mee? Nog geen bespiering??? Dan ben ik het helemaal met je eens, als je iets anders bedoeld, graag een uitleg