Dus Rosie snel ervan door en zo stonden we aan de andere kant van de bak

Toch rustig gaan stappen (in de hoek van de bak op een volte van 3 meter.. Groter kon echt niet hoor

Even later waren ze met de heg aan de kant van de bak klaar, dus was het niet zo storend meer. Patrick stond nog in de file en zo had ik nog wat extra tijd om der even los te werken aan de dubbel

Maargoed paard was los, mijn spanning was ook alweer gedaald en Patrick was aanwezig. Oftwel we konden beginnen.!
Rosie was braaf hoor. maar jeetje wat is het moeilijk, voor mijn gevoel heb ik jaren een beetje rond gehobbeld en mag ik dan nu "echt" leren paardrijden

Binnenhand is mijn grootste minpunt, die pak ik maar al te graag vast en ja het paard heeft die ook heel graag om op te leunen. Toen ik hem eindelijk netjes los deed zat Rosie gelijk op der knieën. HAHAH ze had geen idee wat der overkwam.

Hierbij de foto.! (het enge grote ding is te zien, toen waren ze bij de buren klaar en gingen ze de kant van ons doen)
Snel laat ik de zadelmaker komen voor een laatste check. en dan gaan we kilometers maken!