Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb met Larry nog nooit dressuur gereden omdat hij zo heet is en het gewoon niet leuk vindt, maar we zullen het dan maar gaan doen op het ONCK. In de B.
En dan een rondje M springen en heeeel misschien (HC) Z.
Ler is antidressuur.
. Lizzy en Don rijden we ook vaak bitloos, maar als we met bit rijden heeft Don een D trensje van 12,5 cm. Lizzy kan er absoluut niet tegen als er iets in haar mond beweegt: gaat als een gek kauwen op het bit, beschadigt hiermee haar kiezen, gaat met haar hoofd gooien zodra je een ophouding maakt en de klodders speeksel vliegen je om je oren. Gevalletje ontspanning ver te zoeken. Na heel lang zoeken en proberen bij een ongebroken bustrens van 11,5 cm uitgekomen. Super vriendelijk bitje en mevrouw is een compleet andere pony

Wel reageren, niet reageren.....chickie make up your mind.

Altijd goed.!
.
Ik moet zeggen dat nu ze al en week zo ontzettend braaf is, ik het idee al een stuk minder spannend vind, en ik heb er echt heel veel zin in om eindelijk weer op die knappe Princes te stappen. Maarja ze is ook blij en vrolijk, draaft naast me als ik ga rennen. (dat heeft ze lang niet gedaan). En ook mijn instructeur vond dat het een heel ander paard is geworden in de afgelopen twee weken. Vriendelijk en ontspannen met lieve oogjes. Ze kon best wel een beetje boos kijken
Weet niet of het erg is overigens.
Petje af dat je er zo gedisciplineerd mee aan de slag bent gegaan.
Mijn eigen trailer aangekoppeld, emmertje eten erin gehangen en met Lloyd geoefend. Was alweer dik 4 mnd terug. Schatje loopt er zónder aarzelen op! Ik was zo trots! Hij lekker aan de slobber en ik had de stang er zo achter kunnen doen (volgende keer mee oefenen). Netjes er weer uit, dus ik dacht.. Niets te verliezen, ik laat hem gewoon eens los de 2de keer..

. Ik was degene die dat heeft gezegd denk ik haha. Ik ben grote fan van Noor en Patrick! 
. Don ging heerlijk op zijn Donnys: maak je niet druk, wat vandaag niet komt komt morgen wel
maar was wel te porren voor een tandje erbij en lekker stofzuigen.