Hij heeft daarmee echt iets ruigs over zich heen. Krijg er een beetje een 'braveheart' gevoel bij, maar dan in Ierse uitvoering.
Punz
Geplaatst: 21-03-16 21:20
Prachtige foto's komen er hier voorbij!! En ik snap wat je bedoeld het braveheart gevoel SkyMarian. ( enneh: leuk je fb foto's/berichtje op de pagina van Ineke. Echt tof!)
Verder: Laat maar weten wat je doet, ik hoor het wel. Ik ben woensdag zelf zo rond 13 uur op stal denk ik, moet er rond kwart voor vijf weer weg, en wil dan tussendoor Jou-Jou graag gereden hebben. Verder heb ik alle tijd. Ik hoor het wel. Mocht het niet uitkomen ivm ziek kind, plannen we gewoon wat anders!
SkyMarian
Geplaatst: 21-03-16 21:24
Doe gewoon je dingetje. Ik vind het altijd leuk om te kijken. Zelf moet ik ook op tijd weer weg. Schijnt toch 's avonds wat te eten op tafel te moeten komen en heksje mag woensdagavond weer springen. Moet zorgen dat ze op tijd klaar staat, zodat stalgenootje er op kan.
Collage heeft Yvette gemaakt en Ineke heeft mijn appje er grotendeels ingeplakt. De IEEEEEEEEEEN!!!!!!! heeft ze wijselijk weggelaten.
Zit toch wel weer te overwegen om een FB account te nemen. Alleen al om bepaalde bedrijven/ verenigingen te volgen (Ineke, connemarastamboek, celeris etc). Heb alleen geen zin om mijn halve familie en basisschool weer tegen te komen. Moet nog even bedenken hoe ik dat wil omzeilen......of gewoon verzoekjes om 'vriendjes' te worden toch wat strikter weigeren.
Punz
Geplaatst: 21-03-16 21:49
Je naam met een extra letter / teken er in werkt prima. Ben je moeilijker te googelen, en de mensen die jíj een vriendschapsverzoek verstuurd weten het wel. Zoiets als Suz-an oid...
Wat zaten zete zaniken in je topic Ria... maargoed we hebben in dit topic goed de vooruitgang gezien. Ennuh als eline zo slecht had ze nooit Ben zo ver gekregen (en zo mooi!!) Jou wordt gewoon preciez hetzelfde alleen dan net andere tint
Marrit13
Geplaatst: 21-03-16 22:38
En FB is ook leuk voor de geheime kletsgroepjes die je kan aanmaken