Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Muurp

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 15:41

Trouwens... Pas de deux staat niet op de inschrijflijst. Er staat kür op muziek!
Dus hoezo 2?! O:)

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 15:52

Met jou kan ik praten muurp. :))

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 15:55

Dan gaan we als de 3 musketiers! Tadaaaaa! :D

Nu moet je wel Marrit O:)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:00

Njet.

Ik vind het springen al eng zat, zet daar een muziekje onder en je hebt een poedersuiker op muziek :+

Edit: muahahaha, sorry lach om mezelf. Ik moest kuR typen en type ku*T :')

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:01

Punz ze lopen echt te poedersuiker in je topic en de helft rijd geen haar beter of opent nooit een topic :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:04

Bokt op zijn best ^) Daarom open ik geen topics meer. In dit topic durf ik het nog wel, jullie zijn lief :+

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:05

Weetje als we wedstrijden rijden op hoog niveau en wekelijks de duurste les hebben en je paard loopt niet helemaal lekker dan zou ik ook reageren zo van let even op..
Maar we zijn allemaal nog aan het leren, elke stap in de goede richting is er al één, maar dat zien mensen niet. :') ik ben al dolgelukkig met het aanspringen in de goede galop, de ene vind dat een paard dat moet kunnen en vreselijk als je paard dat niet kan en helemaal uit elkaar valt en hallo? Ik ben blij want het is de goede! :+

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:10

Helemaal mee eens Saaams! En ook precies dat galopdingetje wat actueel is bij ons :+

Ach ja iets met beste stuurlui :')

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:22

Muurp schreef:
Dan gaan we als de 3 musketiers! Tadaaaaa! :D

Nu moet je wel Marrit O:)

Naaaah als ze niet mee doet gaan we als ' lloyd of the strings'. Pony's bruin gewaad aan, mega string tot achter de oren en een kinder pijl en boogje op de rug. Paar elven oren fabrieken, eenhoorn op de kop..... Et voila....rijp voor het foute uur.

Of is dit een belediging vd jury? O:) :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 16:24

Mijn eerste keer ONCK wil ik wel graag vriendjes blijven met de jury ja _O- Ik ben wel mega mega mega fan van LotR <3

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:36

GALOPPP..? :x Nou dat durf ik nog niet hoor...
Ben al blij als ik er donderdag op zit en een rondje de bak door kan draven. _/-\o_

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 17:57

Oh jongens dat wordt een hele dag genieten, heb zo zin om iedereen te zien rijden en plezier te hebben met hun en onze pony....kan niet anders dan dat het een top dag wordt. En idd ik ben het ermee eens, iedreen is aan het leren en volgens mij is het ook het beste wanneer je iedreen in zijn of haar waarde laat. Afkraken heb je niets aan en wordt er niet gezelliger op, maar ja. Hier in dit topic kun je idd alle goede en minder goede dingen kwijt zonder vreselijk commentaar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik verder alleen in het dikke buiken 2015 zit en nog niet verder op bokt rondgekeken heb, haha

Hier onze dochter net geholpen met melody, lekker aan het dressuurwn geweest, ze beginnen elkaar steeds meer te begrijpen. Ook twee balken op een afstand gelegd van 5 galop sprongen en die heeft ze op 5 en op 6 gereden, dus ik ben super trots. Van scheur maar raak over dat hout, leert hij nu meer samen te werken met sanne.....en afwachten. Heel blij en trots hierzo

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:56

Yup , er wordt inderdaad zuur gereageerd, waarbij de deskundigheid vrees ik ook nogal tegenvalt.

Kortom: baal ervan dat ik dit topic gemaakt heb. Had het allemaal niet zo erg gevonden als het foto's van mezelf waren, maar baal ervan dat ik mijn enthousiasme wil delen en Eline, "Miss fijne handjes"-herself, krijgt dan deze oliebol.

Gelukkig reageert Eline nuchter , maar het moge duidelijk zijn dat ik geen foto topic meer maak. Als een écht goede/ éerlijke ruiter dit over zich heen krijgt, is bokt zieker dan ik dacht

Had ook beter moeten weten..
Kortom : voorlopig weer genezen :+

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:23

Blijf maar lekker hier posten Ria. Ik vind het ook erg gemakkelijk om commentaar te plaatsen. En die mensen plaatsen zelf nooit foto's, maar wel commentaar op een ander ;)

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:42

Het is jammer als er geen onderbouwing bij de feedback komt. :) Maar er zijn er ook echt wel bij die de moeite hebben genomen om het toe te lichten. Kan je het hooguit niet eens zijn. :)
Feedback geven is een vak apart en zeker in tekst lastig als je er geen gezicht bij hebt.
Kan me in sommige dingen wel vinden, maar kan het veel milder in de context plaatsen, omdat je de combi irl gezien hebt en ook weet hoe en op welke wijze ineke daarmee in de les aan het werk gaat. :)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:43

Mee eens :j constructief feed back geven is het moeilijkste wat er is, althans vind ik :D

Nou mn witte rijbroek is binnen.. Ben hem nu aan het inzitten op de bank :')

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:54

Ergens snap ik de feedback wel, het lijkt er op de foto's wat strak uit te zien. Maar zoals SM dat al zegt moet je denk ik ook de combinatie (in mijn geval alleen Eline zelf op Ben, maar met dezelfde zachte hand) hebben gezien om hierin de foto's ook echt te zien als een momentopname, want ondanks dat het er strak uitziet is Jou-jou wel echt ontzettend gegroeid in bespiering en is hij veeeel ruimer gaan lopen. Dat is het belangrijkste, want er is wel degelijk progressie te zien (en niet zo'n beetje ook!). :)
Het is ontzettend jammer dat mensen zo met hun mening erin knallen alsof het waarheid is, feedback is altijd welkom (ook op ITP), maar dan moet dit wel worden onderbouwd.

Hahaha Marrit! Ik moet nog maar eens kijken of ik de mijne nog wel pas :x
Morgen komen er een aantal test-jasjes binnen. Even kijken of er wat moois tussen zit O:)

EK19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:59

Ag Riii weetje dit is dus wat ik bedoelde waarom ik bokt een misselijkmakend zooitje vind. Beter kan ik het niet maken. Al die tijd zit ik alleen op dit topic, weet ik hoe ik hier wat moet plaatsen maar verder..... no sorry. En dit bewijst het maar weer.
Weetje ik ben geen Anky maar ik heb in mijn hele leven nog geen enkele knol verkl***t, dat zegt meer veel meer. En ja mijn minpunt is dat ik naar achterhang in sommige middengangen. Maarja als ik verder licht in mn handen ben en paarden correct rijd, neem ik dit voor lief. En ja er wordt aan gewerkt. Elke maandag 2u les en soms een les bij juf I. Meer dan oefenen kunnen we niet doen. En zo heeft iedereen wat. Dus so be it!!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:01

Eline, je hebt gewoon in alles al bewezen dat je echt een (meer dan!) goede ruiter bent, en de beste stuurlui zitten op Bokt. :D Dus laat je niet kisten en laat ze een poeppie ruiken met een prachtige M1 proef op de ONCK :D

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:11

Heb ik nu in alle commotie Muur dr draf filmpje gemist;-)

Ik zou wel even opletten waar je hem plaatst .... :-) :-) :-)

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:12

Denk nog niet eens zo zeer dat bokt een misselijk makend zooitje is, maar feedback geven is heel erg lastig. Daarnaast het ontvangen van ongevraagde cadeautjes in de vorm van de verschillende meningen. Die doen een hoop met het menselijk brein. :)

Ach en morgen is het gewoon weer een nieuwe dag waarop we allemaal weer ons stinkende best mogen doen om van deze enerie- en centenvretende hobby te mogen genieten. :7

Zit je broek lekker marrit. :')

Als david geen koorts heeft kom ik woensdagmiddag pony's knuffelen ria. :D

Ook geen karelfilmpje gezien. -O-

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:16

Haha Curly is grappig :+

Ja Muur dat met het nog passen vd rijbroek.. Daar liep ik tegenaan. In mijn verdediging, ik heb dat ding in 2005 aan de wilgen gehangen :') en hij paste nog best, alleen leek het meer een legging dan broek _O- dus nu een goedkope HH gescoord die het vast gaat doen.
Wat voor jasjes komen er binnen??

Dat vind ik dus zo fijn aan dit topic, er word niet veroordeeld en als er eens wat is dan wordt dat op een fijne manier gepost :)

De broek zit goed :') pannenkoeken bakken lukt ermee

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:18

Pannenkoeken eten ook? :P

Stippeltjes kind naar bed brengen. :')

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:19

Druk druk druk maar zondag een fotomeeting gehad met Jack.
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:22

Oh Jongens ik ben zo druk geweest...

Enorm veel gewerkt, baas heeft vanalles gebroken met skieën dus het is mega druk op het werk zo voor pasen..

Zaterdag een betaalde fotoreportage gehad, en zondag op een open dag 150 honden op de foto gezet!
Spoiler:
Als jullie een spam willen hoor ik het wel

Ik ga vanaf nu weer proberen een beetje mee te lezen en kletsen haha!