doorzitten hoeven we met melody nog niet te doen hoor, pfff raakt ie van in de war
Rozzy
Geplaatst: 21-03-16 12:19
Gaaf curly! Ze is echt heel braaf he
Ziet er goed uit Marrit! Gaat helemaal goed komen met jullie
Vanmorgen zijn de foto's van Oriana haar voetje gemaakt. Ze was onwijs braaf zo zonder sedatie en..... haar gewrichtjes etc zien er allemaal perfect uit! Dierenarts die de foto's maakte verdacht ook haar pees niet van de kreupelheid.
Nog wat extra foto's gemaakt, omdat er een mogelijke fractuur in haar hoefbeen zat, maar dit bleek gelukkig viezigheid in de hoef te zijn. Op de foto's was aan de binnenste tak van haar hoef iets te zien: bloeduitstorting, ontsteking of kneuzing. Waar ze twee weken geleden nog niet reageerde op de visiteertang, reageerde ze nu wel. Het lijkt er dus op dat er binnenin de hoef iets is ontstaan door trauma, dat nu een weg naar buiten zoekt.
Voor nu: zo snel mogelijk laten bekappen, omdat er nu te veel druk op de achterkant van haar voetjes ontstaat door haar hoefstand. De smid gaat ook de foto's bekijken en kan zien of hij eventueel al iets kan wegsnijden van de ontsteking ( of wat het dan ook is). Na twee weken bekijken hoe ze dan loopt en eventueel nog het hoefgewricht uitverdoven om ook dat (hopelijk) uit te sluiten. Ze liep vandaag al een stuk beter. Alles bij elkaar nog even afwachten, maar wel positief!
Haar hoofd spreekt wel boekdelen
Marrit13
Geplaatst: 21-03-16 12:25
Ach wat een dappere dodo Dat is toch positief nieuws! Ik hoop voor jullie dat dit het is, en ze er snel vanaf is nu het aangepakt is. Je kan er maar druk mee zijn!
Ja doorzitten gaat prima op Lloyd, in het begin kon ik nl niet zo lang lichtrijden ivm knie dus dat knopje zat er al snel op
Wat een poepie, daar zo braaf doen wat er van je verwacht word ! Toch nog wel even spannend dus, hoop dat ze er snel vanaf is en jullie weer lekker aan de gang kunnen.
Iemand (EK19 ?) enig idee hoeveel starts er zo ondertussen zijn op 3 april ?
Rozzy, Ach, wat braaf, ze vindt het niet haar favoriete ding, maar doet het toch maar eventjes. En klinkt toch positief! Hopelijk kan de smid wat doen en zit er een ontsteking die snel eruit komt. Beterschap en ik duim voor jullie.
Marrit, zo heeft ieder nadeel een voordeel....ik vind het knap, je zit ook zo heerlijk netjes en stil, pffff doe het je niet na
Marrit13
Geplaatst: 21-03-16 13:31
In galop ziet het er heul anders uit vooral van galop terug naar draf, dan stuiter ik er soms bijna af joh
Maar tot nu toe dik tevreden hoe we gaan
Muurp
Geplaatst: 21-03-16 13:34
Ziet er al echt heerlijk uit Marrit! Lekker doorklungelen, de rest komt vanzelf!
Ahh wat een braverd Rozzy! Hopelijk kunnen jullie snel weer aan de slag!
Ik las iets subtiels van SM? Pas de sneu it is dus?
Ik ben wel weer soortvan van mijn roze wolk... Kareltje is echt ontzettend leuk, ze verbaast me iedere keer weer! Heb nog wel een filmpje van haar eerste rondje in draf door de bak.
curly2day
Geplaatst: 21-03-16 14:16
Oh leuk een filmpje
Met als commentaar, mag meer peper in de bips (gelukkig kwam dat later wel)
Marrit13
Geplaatst: 21-03-16 14:18
Wat een heerlijke kritische-op- onszelf- trutten zijn we toch
SkyMarian
Geplaatst: 21-03-16 14:20
Filmpie.
Pas de sneu it is. (oh mijn gottogod waar ben ik aan begonnen. )
Fijn dat er qua pezen en gewrichten niks loos is Rozzy. Wat moet er veranderd worden aan de stand van de voetjes? (voeten leek)
Laatst bijgewerkt door SkyMarian op 21-03-16 14:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Marrit13
Geplaatst: 21-03-16 14:23
Ja leuk jongens! Als jullie hulp nodig hebben, laat maar weten!
SkyMarian
Geplaatst: 21-03-16 14:26
Emmy7 schreef:
Marrit, zo heeft ieder nadeel een voordeel....ik vind het knap, je zit ook zo heerlijk netjes en stil, pffff doe het je niet na
Zie je wel Marrit....je stuiter niet.
Jaaaaaa hullup. Rij jij mijn pony tijdens de pas de sneu?