Eyeliner voor boven the evil eye. Smeert alleen zo lastig met zo'n klein kwastje in de hoefjes.
Ik hoop dit jaar de parade mee te rijden. Afhankelijk hoe mefroi zich dan gedraagt.
Ziet er goed uit C2d?
FelineNanet
Geplaatst: 20-03-16 19:33
Zometeen even een grote update en reactie op iedereen
Maar nu even snel:
Rozzy
Geplaatst: 20-03-16 19:37
Alles ziet er weer netjes uit curly!
Help jij heksje daar niet bij?
Ik zag laatst bij ej allerlei kleurtjes paardenverf Zoiets zeg maar: http://www.ej.nl/paard/poetsen-toilette ... _6473.html Vergeet ook vooral niet de sjablonen die je er bij kunt kopen. Ook verkrijgbaar in een spuitbuis overigens. Nieuwe trend voor het onck? Pakt goed op al die schimmeltjes
Betekend die foto dat het is gelukt om te laden?
Laatst bijgewerkt door Rozzy op 20-03-16 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Voor de mensen bij mij uit de regio. Bij ons op stal zoekt men nog een ruiter voor 1 van de paarden. Mocht je iemand weten die van wanten weet, fatsoenlijk kan sturen en actief aan de slag wil, stuur dan effies een pbtje.
Baas gespot.
Punz
Geplaatst: 20-03-16 21:58
FelineNanet: STOER!! Dat wordt ONCK-en!!
SM: Je ben hartstikke welkom hoor, woensdag! Ben smiddags op stal: Jou rijden ( helaas geen les) en stallen ed doen
Enne:
Citaat:
Weet nu hoe Juffie in shape blijft
( jaaaa: heftig is dat he, dat massage werk.. )
esje007
Geplaatst: 20-03-16 21:59
Kiet op de trailer? ! Oh oh ONCK kriebels. Ik moet met mijn dochter de rollen zien te verdelen: wie springt (zij), wie dressuur (ik of allebei), zij de parade (mag ik vanaf de zijlijn van jet schouwspel genieten) maar nu nog wie rijdt er een kür?... Ik ben wel van plan om op vrijdag avond te komen. Wie ook?
Als het effies kan dan kom ik woensdag kijken. Hangt er even vanaf hoe David is. Die heeft de waterpokken en is boos dat hij stippels heeft die hij niet wil en wij steeds willen zien.
Nou idd heavy sjit dat masseren. Heb er wel hele gave platen van, maar wilde ze nou ook niet zo op internet kwakken.
Zo Esje dat is een pittige planning. Je hebt bijna een extra pony nodig. Wij komen zaterdag, maar wel al vroeg. Wil dit jaar wat meer van het hele gebeuren zien dus ook een stalletje gehuurd.
esje007
Geplaatst: 20-03-16 22:47
Haha, nog een connie erbij...dat lijkt mij wel wat. Alleen is het met dagelijks leven (werk en zo) niet echt te combineren, dus houden wij het bij eentje. Zal inderdaad wel een druk dagje zijn voor Rebel. Twee jaar geleden ook dressuur, springen en parade. De bikkel. Nu ook nog kür (kür de knudde...ipv pas de sneu) op muziek. Dat met die muziek wordt nog wel een dingetje. Vindt Rebbie echt niet tof...
Jou-Jou heeft zijn eerste eigen foto topic!!! ( Over ego post gesproken )
FelineNanet
Geplaatst: 20-03-16 23:30
Heb de groetjes doorgegeven SM . Foto van liggend heksje is
Hoe oud is Lloyd nu marrit, dat hij puberig wordt?
Ennuh jongens... Paardenverf Betekent dat dat alle connies zometeen wit geverfd voor de dag komen? (Behalve Jou die komt in geel en Lloyd in bruin geverfd)
Is het mogelijk om een nachtje van te voren te komen? Voor ons is het bijna 2 uur rijden gok ik zo en dan is het wel fijn als ze eventjes kan uitrusten, want het ONCK is al bijna een definitieve JAAAAA
Ben echt overenthousiast, terwijl ik vanmiddag bijna stond te huilen omdat ik zó blij was met hoeveel rust ze de trailer in ging. We gingen eerst even lunchen met z'n allen, toen Kiet gepakt en trailer geparkeerd en toen kon het beginnen. Sandra luisterde onwijs goed naar Kiet (gebeurt niet vaak dat iemand zo goed lichaamstaal kan lezen joh!) en na een kwartier/half uur had ze er voor het eerst in gestaan, ze mocht toen nog wel gewoon achteruit als ze wilde. Daarna zijn we verder gegaan met dat ze bleef staan en bepalen nu wil ik je binnen en nu buiten en dat ging ook GOED. Uiteindelijk afgesloten met de stang erachter . Ze komt nog een keertje terug voor de klep en stukje rijden, maar tot dan mogen mijn paps en ik gewoon zo aan de slag tot ze rustig 5 minuten gewoon in de trailer kan staan met de stang erachter. Verrassend was dat mijn vader het ook echt interessant vond en de methode wel erg leuk vond. Ik laad eigenlijk altijd met paps, vandaar dat hij mee mocht doen
Erin
Heb ook een filmpje, eens kijken of ik die ook kan posten
Rozzy
Geplaatst: 20-03-16 23:47
Heksje is toch echt wel een lief heksje hoor
Leuk esje, dat jullie zoveel gaan doen op het onck!
Karel was dus heel braaf in de binnenbak?
Ik ga zo eerst eens naar Jou zijn eerste echte foto topic kijken
Wat ontzettend tof van Kiet! Echt heel erg fijn voor jullie
Wij komen sowieso vrijdagavond al naar het onck, vouwwagen weer mee en lekker kamperen . Vorig jaar met een groep conniegangers die ook vrijdagavond al kwamen gezellig de bbq aangezet voor de vouwwagen en een borreltje tegen de spanning gedronken . Ik hoop echt echt echt dat we dit jaar weer met de pony's kunnen komen.
curly2day
Geplaatst: 21-03-16 00:10
Zo maar eens even uitgebreid reageren
SM (SK hoe kom ik erbij ...) Mooie foto's, klinkt interessant die massage techniek, fijn dat ze goed te trailer in wilde.
Heerlijk dat enthousiasme voor het ONCK, ben heel benieuwd (duimen dat ik dat weekend geruild kan krijgen).
SM, echt geen padde deux, we wonen niet zo ver van elkaar vandaan, dus een paar x oefenen moet haalbaar zijn ?
Jou Jou krijgt het druk, leuk hoor ben benieuwd iedereen te zien !
Punz heeft weer fijn gereden, altijd prettig
Rosie is ook lekker bezig, echt tof wat je voor die pony overhebt, volgens mij ben je heel goed bezig met d'r !
Zo daar komt me een plaatje van een connemara voorbij Jase, wat een lekker bekkie
Emmy gaat grenzen verleggen op het ONCK, goed bezig.
We zijn met zijn allen op weg naar ene Deel 2 connemara klets topic
Applaus voor Nikita, wat moet dat een goed gevoel geven, ONCK is dichterbij dan je denkt.
Marrit heeft ook lekker gereden en Loyd krijgt spatjes
SK sluit aan en heeft ook lekker gereden en, madammeke krijgt michelin waardig voer voorgeschoteld
Het word bijna saai want Muur heeft volgens mij ook lekker gereden
"Make up, geef mij je make up, nou wil ik ook eens zien hoe ik er later uit zal zien" ..... lalala (KvK) speciaal voor heksjes
Jou Jou heeft zijn eerste echte optreden op bokt, zal zo eens even gaan kijken
En het ONCK vakantie gevoel voor Rozzy, gezellig hoor, hoop voor je dat je dit jaar ook lekker mee kan doen.
Zo volgens mij ben ik weer bij
Karel was echt top vanavond, als een rillend rietje uit de trailer (vind ze nog ietwat spannend, is de laatste rit uitgegleden over haar eigen mest en op dr kont gaan zitten). Maar daar hup zo achter de baasjes aan, door de donkere stalgang, langs allemaal vreemde paarden, de binnenbak in. Zo zonder pardon, zelfs dr oortjes bewogen niet de verkeerde kant op. Gelijk maar even de proefjes door genomen.
Daarna thuis aan een wel verdiende bak slobber en morgen maar een vrije dag #rozewolktoppony
Is er beeldmateriaal Muur en Curly?? Of waren jullie te druk met genieten?
HOERAAAA VOOR KIET!!!
@Feline: Lloyd is 5.5 nu! Het zal een combi puberen en mij uittesten zijn. Maar het blijft gelukkig allemaal vrij beschaafd en ik moet er wel om lachen
Feline. Had niet anders verwacht. Heel tof. Ben heel benieuwd naar het filmpje en weer hoera voor San.
Was een grapje c2d. Wil best een poging doen om samen een pas de sneu er uit te krijgen. Toppie dat Kareltje zo stoer was gisteren in de baan.
Zo en nu topic van Jou bekijken.
SkyMarian
Geplaatst: 21-03-16 10:23
Marrit13 schreef:
Maakt niet uit, wij zijn dol op álle plaatjes!!
Geldt ook voor jou natuurlijk.
Jeuj Yvette gaat een collage maken van de plaatjes van Arno voor op de fbpagina vd juf.
Marrit13
Geplaatst: 21-03-16 11:11
Nou eh bewegend filmpje dan van mijn les zondag, verwacht er niet teveel van jongens we hebben pas 4 lesjes gehad, maar het verbetert wel snel! Kun je nagaan hoe het was