Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Das nog wel redelijkwe hebben 4000 betaald toen hij 10 was
MyWishMax schreef:Das nog wel redelijkwe hebben 4000 betaald toen hij 10 was
Vedetje schreef:MyWishMax schreef:Das nog wel redelijkwe hebben 4000 betaald toen hij 10 was
Ik vind het wel een hoog bedrag als ik het zeggen mag. Is toch niet normaal!! Dat betaalde je vroeger in guldens. Ik heb bijna 17 jaar geleden bijna 5000 gulden voor mijn pony betaald. Ze was toen 3,5. Een hoop geld. Toen ze 9 was en Z liep konden we er 6500 gulden voor krijgen. Als je dat omrekend naar euro's is dat net aan 3100 euro. Dan had ik er nu meer voor kunnen krijgen.
Jolandaa_ schreef:Max : 2800
debsoleino schreef:Naam: Buur's Noura
Geslacht: Merrie
Ras: NRPS![]()
Vader: Gomel ox
Leefstijd: 5 Juli 2001 (4 jaar)
Dressuur: L1+4
16 Juni debuut L1!
Wat denken jullie ervan??
sidneylover schreef:Omdat ik hem nu echt verkoop ben ik benieuwd of mijn prijs in jullie denkrichting zit.
Sidney is een ruin geboren op 14-03-1993. Zijn stokmaat is 1,55 m. en het is een NRPS. Zijn vader is Shardon NRA 920008*89. Sidney heeft voorheen Z2 + winstpunten gelopen, nu loopt hij M2 + winstpunten, maar over een paar wedstrijden hoop ik hem in het Z te starten. Alle knopjes tot en met het Z2 dressuur zitten erop en zijn bevestigd. Hij heeft 3 ruime gangen en kan vooral goed strekken, dit is op wedstrijd vaak een 8 waard. Sidney kan ook springen en vind dit ook leuk, hij heeft een paar oefen springwedstrijden mee gelopen maar ik ben geen springruiter dus is hij nooit officieel in het springen uitgebracht. Ook maken we regelmatig bosritten, hij is dan erg braaf en je kunt er heerlijk mee buitenrijden. Hij is braaf op de trailer en vrachtwagen, en loopt er makkelijk op en af. Sidney heeft geen stalgebreken.
debsoleino schreef:Wat taxeren jullie haar?
Liedje schreef:Heey, ik wist niet dat er een taxatie van het NRPS was![]()
Nou laat ik mijn dame dan ook eens laten taxeren
Ik wil zelf ook wel taxeren, maar heb ik er niet zoveel verstand van dus dan krijg je misschien rare antwoorden
Mijn paard Mirage:
Merrie
12 jaar
168 cm
Heeft m1 dressuur met wp gelopen
Fijn en braaf paard in omgang en om te rijden.
Afstamming:
vader
DOMINARD vader van vader
DOMINO v.v.v. DOMSPATZ
m.v.v. AXELLA
moeder van vader
PERSIKA v.m.v. PERFEKT
m.m.v. GUDRUN
moeder
IRIS vader van moeder
NOTARIS keur v.v.m. COURVILLE XX pref
m.v.m. VODEA A ster pref
moeder van moeder
BRENDA v.m.m. ROGIER
m.m.m. ODETTE
Intervarno schreef:Ja, nu ik!
Naam: Natasja van de Meeren
Leeftijd: 10-05-2006
Geslacht: Merrie
Hoogte: Ong. 1,46
Niveau: B
Vader: Sergi van Vreeburch
Vader van de moeder: Aron
Karakter: Natasja is heel lief en een echte knuffelkont. Ze is lief tegen alles en idereen. Ze schopt of bijt niet. Niet naar mensen, maar ook niet naar paarden. Ze is heel sociaal. Wil graag voor je werken en leert snel. Ze doet echt haar best voor je en zal je nooit zomaar laten zitten. Als je een dag of een paar dagen er niet op hebt gereden, kun je er zo weer mee wegrijden. Ze is verkeers- en trailermak. Thuis loopt ze al best een nette M1 proef. Ze springt nu onder de man ongeveer 1 meter.
Foto's:
Ik ben benieuwd