Desi_2409 schreef:@Mkango jij en Kyrkelover kennen volgens mij elke EV die in Nederland terecht komt

Hahaha, nee hoor, we weten gewoon waar we moeten zoeken, maar ook hoe we al die websites, stambomen etc. moeten interpreteren, wat de ratings betekenen en hoe die zich verhouden tot andere paarden en de race klasseringen.
(En als ik ze niet ken, is het 9/10 keer een jumper.
)
Katyatje schreef:Oh wat vervelend Always. Wat gebeurt er dan precies met je rug? Overbelast op één of andere manier?
Heb vandaag gebeld met de veearts om even te overleggen. Ze vreest dat Willy misschien wat in een patroon is blijven hangen van toen hij pijn had. Dus wat ik nu ga doen is proberen om de structuur te doorbreken (andere poetsplek, andere volgorde van opzadelen, etc) voor een paar weken en zien of dat iets verandert. Zo niet, gaan we weer overleggen. Veearts raadt de gastroscopie niet af, maar ze vindt het een erg invasief onderzoek en wil dus proberen om zo veel mogelijk zaken te elimineren voor we die stap nemen.
Vervelend joh.
Hopelijk helpt het doorbreken van het patroon en hoef je geen gastroscopie te laten doen.