Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s6801881 schreef:Moeilijk te zeggen. Als ze tabiano (als ik het goed spel dit keer) zijn zou dat de meest waarschijnlijke verklaring zijn. In ieder geval voor de linker bil lijkt dat me het meest waarschijnlijk
De rechter staart lijkt wel meer op een klassiek rabicano staartje, maar als het paard ook tabiano is zal dat mijn eerste gok zijn. Lastig is wel dat de linker staart in een vlecht zit
s6801881 schreef:Geeft niets hoor, zal proberen het te onthoudenBen blij dat je het zegt, ik zie het zelf namelijk niet
dat soort woorden kopieer en plak ik uit de wiki, aangezien ik het zelden als zoekterm gebruik
xKimberley schreef:Nee, staart en manen verkleuren niet mee (bij die van mij in ieder geval)
dapperedodo schreef:xKimberley schreef:Nee, staart en manen verkleuren niet mee (bij die van mij in ieder geval)
bij mijn roan ook niet.
al was die vorig jaar kleur vaster zeg maar hij was in maart nog klasiek roan zwart hoofd en benen +manen en staart. maar ondertussen wordt ie weer zwart en heb het vermoeden als die straks land op gaat hij weer witter word.
zo de verkleuring afhankelijk zijn van de zon?