nathalya schreef:xNOUSS schreef:Zinedine Zidane Zizou: 5000-6000
kimberleyhof: 3500-4500
heb je een toelichting?
Denk niet dat Nathalya dat voor ZZZ zou willen krijgen, waarschijnlijk heeft ze er nog meer voor betaald bij de aanschaf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xNOUSS schreef:Zinedine Zidane Zizou: 5000-6000
kimberleyhof: 3500-4500

Liinn schreef:Ben wel benieuwd hoeveel jullie schatten voor Zantos, Democraat x Contango. Hij is een 6 jarige ruin. Een geweldig karakter en redelijk verkeersmak. Hij is met zijn eigenaresse M1 startgerechtigd.

Merrie is een plus en schopt de prijs ook zo met duizendeuro omhoog? Waarom? Omdat je er een veulen in kan drukken? Wil iedereen fokken dan? Merries hebben nogal wat meer negatieve trekjes dan een hengst/ruin. (mannen doen nou eenmaal niet zo moeilijk
) En nergens maar dan ook bijna nergens vind ik het belangrijkste deel terug; karakter!!! Het papier kan nog zo mooi zijn, het paard kan nog zo super lopen, als het niet voor je wil werken heb je er niks aan!! Als ik hier het paard van een vriendin laat taxeren krijg ik of bedragen van rond de 6 of fanatiesie prijzen van 20+ omdat het paard Z loopt en capaciteiten heeft voor het ZZ licht en hoger. Maar vertel ik er dan bij dat het een Jazz is, een poedersuiker karakter heeft op stal en onder het zadel, ze een eerste plek loopt op de wedstrijden of gewoon niet (nee er is geen tussenweg) (steigeren, achterwaarts, lopen ho maar) och dan komt ze op een 6000eur. powerzoe schreef:nou sorry, voor een jong paard die echt kwaliteit heeft, er goed uitziet, goeie papieren heeft en nog goed op de foto is betaal je gauw 5000 euro.
Ik vind dat niet zo heel raar hoor...
hier zijn er heel wat van vertrokken op de veiling van jan greve hoor
) die heb ik voor veel geld gekocht als jaarling (goed papier, goed op de foto's en ook nog eens veelbelovend), maar ik heb niet de illusie dat ik dat geld er nu nog voor zou krijgen. En niet omdat ze verpest is ofzo, integendeel! 

!
)
, mooie stokmaat. Prijs: 5500 euro