Freya_bokt: rond de 5.000 net beleerd en leuke afstamming, maarre waar zijn de foto's ? wel grappig hoe laag jullie mijn paardje taxateren, we hebben eens een verzekering maatschappij gevraagt en dan is ze getaxateerd rond de 12.500 - 15.000. Maar ik vind het altijd wel leuk om jullie kijk te horen.
Ik ben totaal niet goed intaxeren, dus neem mijn ding ook maar niet serieus Noortje: 5000euro? Freya_bokt: 5000euro ook? Vraag mij niet hoe ik aan die bedragen kom, want dat kan ik niet uitleggen haha.
Maar heirbij Ushi: 18-06-2001 GEBOREN Ruin, zwartbruin, 1.75M hoog. Jetset D X Ditmar. Ehm kan nog eigenlijk niet springen, dressuur is het een super paard in, beheerst bijna alle oefeningen, loopt nu momenteel B+23, maar we zijn nog niet in de L door de Brabantse, was met mij L startgerechtigt in 3wedstrijden, voor mij is hij L2 + winst geweest. Heb hem nu een halfjaar. Klinisch en rontgologisch geen enkele op of aanmerking, op keuringsrapport rontgen, heeft hij alleen maar 1tjes en een 1-2! En super karakter, zal je nooooooit iets doen! Op wedstrijden altijd leuke reacties van jury's een jury wilde een bod op hem doen, ander zeggen dat het een paard met potentie is. Voor stap draf en galop altijd een zevne of een acht! '
ik heb zelf ook een veulen maar kan het altijd proberen naam: Belle Allure V: Tenerife VDL VM: Boreas kleur: donker bruin ? verwachte stok maat: 1.66/1.67 super mooie zwevende draf fotos krijg ik er nie op dus kijk even op mn site
Zinksy z Afstamming: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=95417 Een betere foto van hem heb ik nog niet. Dit paard moet toch worden getaxeerd op afstamming omdat hij nog niet gepresteerd heeft in de sport ivm zwangerschap eigenaresse
Arezzo M Geboren: 2000 Stokmaat: 1.68m Kleur: Vos Afstamming: Darco x Almé Z x Exilio xx x Sans Souci (zelfde stam als o.a. dekhengsten Olympic Ramiro en Damiro en het springpaard No Time (ex wereldkampioen jonge paarden, Lanaken).
Arezzo is sinds december 2005 weer onder het zadel. Is door tijdgebrek van vorige eigenaar weinig mee gedaan. Hij heeft nog geen wedstrijden gelopen (volgende week voor het eerst). Kan netjes een B-parcoursje springen en heeft enkele sprongen van 1.30m/1.40m gemaakt. Makkelijk te rijden in het parcours, stopt nooit. Eerlijk en leergierig paard.
Belle is een zeer sociaal veulen op die foto is ze idd nog vrij jong (denk een maand) ze liep met 2 1/2 maand al mee aan een halster ze is heel lief en niet bang. Ze is ondertussen al vrij donker aan het worden en lijkt heel erg op haar vader. Moeders vader is boreas X wolfgang qua beweging is ze heel licht voetig en haar kont zit er nu al goed onder! en maickell0ver : is vrij moeilijk te zien hoe is de beweging en karakter omdat er niet is gepresteerd in de sport zeg ik 3000/3500 wel goede afstamming (srry ik weet er niet veel vanaf hoor )
maickell0ver: Beide paarden ongeveer het zelfde de KWPN'ers is interessanter voor iemand als ik, want ik wil geen paarden die in het Z staan in geschreven. De Zangerzeide paard rond de 4.500 De PAcific: rond 5.000
Showjumper: mooi papier, maar voor de leeftijd nog zeer lage prstatie, rond de 5.000
Belle ik bedoelde eigenlijk meer de moederlijn, predikaten van de moeder, oma e.d. en familie die in de sport loopt. Als dat heel goed is wordt een veulen meer waard.
En dan nu de mijne: Naam: Umcalsum R Geslacht: Merrie Stokmaat: 1.56 Geboortedatum: 19-06-2001 Grosso Z X Laroche X Nurzeus. Hele afstamming staat hier: www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=54602 Moeder is Z springen.
We zijn nu L2 met 4 winstpunten uit 2 proeven. Drents indoor kampioen 2006 L1 en kringkampioen L1. Ze loopt heel vaak 2 wp per proef. Verder kan ze ook goed springen alleen heeft ze dat nog niet veel gedaan omdat ik het niet kan. Ze is in 2005 helemaal gekeurd en ze heeft ook een Westfaals paspoort + brandmerk