en over smaak valt niet te twisten en is zeer persoonlijk. En nog een hoop van die clichétjes 
Hoewel dit topic is opgestart met de vraag voor of er nog meer niet-Tinkerliefhebbers rondlopen, vond het overigens niet zo duidelijk wat je bedoelt. Wil ik toch vragen aan iedereen om zijn mening te onderbouwen en vriendelijk tegenover elkaar te zijn.
Het is je natuurlijk en absoluut volste recht om een tinker een vies lomp raar uitziend dier te vinden. Maar zeg dan niet iets in de trant van : Alle tinkers zijn stomme dieren, ze zien er niet uit, kunnen niet lopen, en hebben een stom karakter op de koop toe. Verpak het gewoon wat socialer, dus iets als : Eigenlijk heb ik gewoon niks met Tinkers, ik vind bont een lelijke kleur, ze zijn vaak lomp, ze hebben ander gangenwerk dan een rijpaard en het karakter spreekt me gewoon niet aan. Je zegt in principe hetzelfde, maar het tweede is een stuk meer onderbouwder en leuker om te lezen, naar mijn idee
Dat is voor iedereen leuker om te lezen, ook de mensen die wel verliefd zijn op Tinkers. Voor de tinkerliefhebbers, accepteer gewoon dat er ook mensen zijn die gewoon niks met Tinkers hebben. Die er niks aan vinden etc. etc. en laat dat langs je glijden, pak niet alles persoonlijk op
En zo houden we de sfeer op Bokt leuk en gezellig voor alle partijen 
//
Overigens vond ik Tinkers ook niet echt iets, ik heb er nu zelf een en vind het nog steeds maar een redelijk ras
Mijn hart ligt toch meer bij andere dieren, ik heb er gewoon niet zoveel mee als sommige mensen. 
).
]
Tinkerbrock
And I'm Damm proud of it