van hier boven...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Echt geweldige pony's!

) wat is precies het verschil tussen een moderne en ouderwetse haflinger?
Een ruin denk ik.
De rede dat ik een modernere wil is dat ik toch verder wil in de sport en, hoe je het ook went of keert, dat kunnen de modernere over het algemeen toch 'beter' dan de ouderwetse. Amulet schreef:Ooeeehhh nou Punkies, ik moet eerlijk zeggen dat de beweging van veel moderne haflingers mij enorm tegenvalt. Als je ze vergelijkt met het écht oude type; dan zullen ze ongetwijfeld minder moeite hebben met nageeflijkheid e.d. Maar toch, mijn vorige haflinger was moderner dan Stupa maar die zijn gangen waren zóveel slechter......
Wat voor een zoek je precies? Bloedlijnen/leeftijd e.d.?

kende het, maar ik ben er overheen(euuuh letterlijk
) Sab_macho schreef:mijn stoere roze bink![]()
Staat hem top
Harstikke gaaf
punkies schreef:ik heb me trouwens kapot gelachen om je profiel Amulet! Hahaha Muren zijn eng heakende het, maar ik ben er overheen(euuuh letterlijk
)
Maar mijn bijrijdster heeft inmiddels een eigen paard en zij reed altijd de springlessen met Stupa.....dat mag ik dus komende donderdag zelf proberen haha
Wat ze niet verwachten geloof ik, 't is een beetje een sulletje. Wel een leuk paardje maar ik heb hem nog niet in beweging gezien.
hoop dat het wat wordt. punkies schreef:Hahaha, stupa is echt een moppie volgens mij... Ik ga zaterdag naar een haflingerruin kijken... en héle mooie en eigenlijk precies wat ik zoekhoop dat het wat wordt.