Wat is/vind je, er zo erg aan als hij niet luxe is.. ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ladylay schreef:TiNa_JoinTy schreef:ehm.. als ik eerlijk ben vind ik haar al aardig dun hoor..
dus zoals ik al zei luxe type...want ze kan echt nog wel wat afvallen
ladylay schreef:euhmmm...ik denk dat je mij fout intepeteerd....
Ro0sje schreef:Ik vind bijou van ladylay ook niet overdreven luxe maar in mijn ogen wel luxe genoeg. Ze is een duidelijk voorbeeld van een "tussentype".
Mijn haflinger is ook zo'n tussentype. Ik moet zeggen dat Bijou helemaal mijn type paard is. Misschien komt het omdat ik veel overeenkomsten zie met mijn haf.
Bijou en Storm (=mijn haflinger) hebben dezelfde opa, magister.
Ik zie duidelijke een aantal gelijkenissen.
De korte hals, niet echt een overdreven lange rug, maar de wat hogere benen. hun hoofdje, vrij sjiek en edel met grote ogen en een deukje.
Ik snap alleen niet wat je er zo erg aan vind dat andere haar niet "luxe" genoeg vinden. Het gaat er toch om wat jij vindt en andermans mening is toch niet zo erg belangrijk?
Ook begrijp ik niet wat er in jouw ogen mis is met een ouderwetse haflinger?
Ik heb zelf dan een tussentype. en hoewel hij wendbaarder, soepeler en sneller is dan de ouderwetse haflingers die ik hiervoor gereden heb moet ik zeggen dat er niks lekkerders zit dan zo'n brede
Ik heb erg moeten wennen aan een ranke haflinger.ladylay schreef:euhmmm...ik denk dat je mij fout intepeteerd....
als je met moeilijke woorden gaat gooien zorg er dan in ieder geval
voor dat je ze goed gespeld hebt... dit staat zo van "ik wil wel maar ik kan niet"
Ro0sje schreef:@ ladylay:
bijou is ook mooi
daarom moet je ook maar wat vaker fotos gaan
plaatsen op t haflingerforum ofzohihi!