Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OemmiejO schreef:Sommige ja.. Maar echt niet allemaal.. Doe je ogen eens open en dan zie je dat steeds meer hafjes zelf Z dressuur/ springen lopen...
Hoe komen die daar dan? Vanwege het uiterlijk?
Sfiejj schreef:Dankjewel OemmiejO, ik ken een haflingerkenner, die me dat vertelde :S Tuurlijk worden er wel haflingers voor de dressuur gefokt. Misschien wel niet echt bekende hengsten, maar ze zijn er heus wel..
Sfiejj schreef:Weet ik toch veel ? Ik ken die mensen niet ? Heb niet om de naam gevraagd.. En idd die haflinger hengst kon goed springen! wil nog niet zeggen dat hij gelijk bekend is? ik heb echt geen idee en ken de mensen ook niet, ik wil alleen maar zeggen dat ze er wel zijn!
Sfiejj schreef:Neeeeeee,, maar dat heeft er niks mee te maken, of hij het wel of niet kan, daarom is hij nog wel springgefokt! En Haffiej_gurl, ik heb ook kennissen die hebben nu een merrieveulen als kampioen, haflingerkenners.. En die weten er ook heus wel wat van.. Je weet gewoon niks meer te zeggen
RockyLover schreef:Tuurlijk kunnen ze het wel, maar volgens mij komt het vooral door hun bouw dat het wat moeilijker gaat. Hoe luxer je Haf, hoe beter ze meestal kunnen springen. Zo heeft elk paard weer een andere bouw waardoor ze in andere dingen goed zijn. Haflingers moet je niet onderschatten hoor
nikkigioa schreef:Nee maar dan koop je sowieso geen pony van 1.40 meter lijkt mij, of zit ik er nu helemaal naast?