Allegra schreef:Hmm, niemand schijnt antwoord te willen geven op mijn vraag of het over de bouw of over het karakter gaat
Ik zie fjorden voorbij komen die ik in de bouw lomp vind maar het volgens de eigenaren niet zijn, en fjorden die niet lomp gebouwd zijn maar lomp in de omgang zijn
Nou ja, die van mij is geen van beideIn de omgang is ze erg gevoelig, word vaak bitloos gereden en is erg gevoelig (niet als in snel pijn hebben ofzo
.
Qua bouw (zie profiel) is ze niet heel tenger maar ook zeker niet zwaar gebouwd. Maar let niet op haar wintervacht, geeft een beetje een vertekend beeld, als het geregend heeft is ze ineens een stuk minder bolMaar ja, ze heeft ook 5 cm lang winterhaar
mijn fjord is dus voorbeeld dattie rank gebouwd is maar heerlijk lomp kan zijn in omgang zeg maar haha maar hij is dan ook nog jong enzo
haha 
In de omgang is ze erg gevoelig, word vaak bitloos gereden en is erg gevoelig (niet als in snel pijn hebben ofzo
.
toen ik hem net had moest hij er niks van hebben.
) fjordje moet je maar ff mu profiel checke..die was zo lomp..dat je er alles mee kon