Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zal er niet in taxeren, maar ben gewoon heel benieuwd naar die prijzen, ik heb er gewoon echt geen flauw idee van.Duke schreef:En mijn ruin dan? Niemand heeft hem nog getaxeerd. Maar goed, omdat je zo aandringt![]()
2.500
Neonlight schreef:De appie van Kelloriejj: 3250-3500 euro
Kelloriejj schreef:Neonlight schreef:De appie van Kelloriejj: 3250-3500 euro
L (punten M, iets van 19) springen he
Maar ik vind L+19 niet bijzonder, gemiddeld voor een 10-jarige pony die wedstrijden heeft gelopen. Laat ik het zo zeggen, een 10 jarige die minder als L heeft gelopen (mits ie op de wedstrijd is uitgebracht natuurlijk) in 1 van de beide disciplines is een "slechte" in mijn ogen. Ik vind de prijzen die ik tegenwoordig zie belachelijk hoog, vraag me af of ze het er ook voor krijgen (oke, jij dus wel). Wij vinden ze in ieder geval nog in lagere normale prijsklasses. Wat Serenta al zei, het is maar wat de gek er voor geeft. En deze gek geeft niet veel uit aan paarden.
Marijkjuh schreef:Hoi
Nou ik ben ook benieuwd wat romeo waard is volgens jullie ( ik vind zelf onbetaalbaar)
Hij is 4 jaar, is lang hengst geweest ( ik weet niet precies hoelang ik denk tot z'n 3de ofzo ) Hij is ongeveer 1,43 hoog. Hij heeft papieren. Hij kan een leuk sprongetje maken en hij kan al leuk dressuren ( ana de teugel, wijken enzo ) Hij kan ook een beetje vrijheidsdressuur. Hij is onwijs lenig en draait zonder moeite mini rondjes. Enuh hier een foto:
oja die dag had ik geen zin om te proberen hem aan de teugel te rijden, ik was een btj melig![]()
-x- Marijke

serenta schreef:Blue daddy's joy 4000 (is een gok)
Duke schreef:serenta schreef:Blue daddy's joy 4000 (is een gok)
Wow!.... uh.... dat is wel hoog gegokt.... Ik had hem zelf rond de 2.500 geschat.
Duke schreef:Blue is geen volle Amerikaan en dan zakt de prijs hard naar beneden, plus dat hij niet zo groot is (amper 1.40m). Als hij wel 100% Amerikaan was, dan zat je goed in de buurt!
Oke dan weet ik dat ook weer