Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Palhaço schreef:esperance schreef:prince charmant, onze 7 maanden oud veulen (op de foto was hij nog maar net 5 maanden)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SDMZG8ZJ_url[/img]
Wat een prachtig dier!!! haast een perfecte bouw!
Dat diertje vind ik persoonlijk echt wat hebben!
Barcelano schreef:Heb het een tijd geleden gehad met een meisje op stage.
Ze vroeg wat ik voor een ras had dus ik zeg Arabisch Volbloed een 100% spaanse....
Zei zegt ja ik heb een Egyptische........
Maar alles wat ze vertelde werd een beetje opgeblazen![]()
![]()
Dus ik zeg loop even mee naar de bak en vraag wat ze van dat paard vond dat in de bak liep ik vroeg dus of zij kon zien of het een Arabisch Volbl,oed was een echte![]()
Zeg ze nee joh dat is niet een echte:Nu zeg ik je dat Arabisch Volbloed paard is een goedgekeurde Dek-Hengst genaamd Avalon!!
Kom ze een tijd later weer op stage zeg ze ja heb het aan me docent gevraagt over jouw paard...
Maar spanjaarden kan me docent niet die bestaan niet....
Ik zo van Nee...Ohh dus ik heb geen echte
Barcelano schreef:ahh wat zal dat ventje gekrenk zijn in zijn ego.
Geef hem maar een flinke knuffel om hem op te vrolijken.
Tja je heb mensen er tussen dat meisje die dacht dat aaf geen AV was zit op Paardenhouderij en is iets van 16![]()
Ach ja sneue mensen heb je overal.
beetje zeggen dat er geen spanjaard bestaan en wel echte nederlands arabieren.
Wat moet ik me dan voorstellen een belg met dish en punt oortjes![]()
maar wie weet heb ik het wel fout en bestaan er wel degelijk Nl Arabieren
Hazzebaz schreef:Barcelano schreef:ahh wat zal dat ventje gekrenk zijn in zijn ego.
Geef hem maar een flinke knuffel om hem op te vrolijken.
Tja je heb mensen er tussen dat meisje die dacht dat aaf geen AV was zit op Paardenhouderij en is iets van 16![]()
Ach ja sneue mensen heb je overal.
beetje zeggen dat er geen spanjaard bestaan en wel echte nederlands arabieren.
Wat moet ik me dan voorstellen een belg met dish en punt oortjes![]()
maar wie weet heb ik het wel fout en bestaan er wel degelijk Nl Arabieren
Jes, jij hebt ook geen echte Spanjaard, maar een kruising tussen een Geit en een Belgisch kippetje, dat wéét je toch?????![]()
![]()
![]()
JJ is toch ook een halve geit???En Haz de Supergeit, dus het komt aardig uit.
Franca schreef:Echt super foto's Annemieke!!!! Prins Omar!!!
Indootje schreef:eerlijk gezegt wel ,om deze reden:
Heb al veel mensen gezien die zeiden:Ik heb een Arabier/Arabisch volbloed of heb er op gereden en dan tegen iederen zeggen hoe wild ze wel niet zijn en dat het wel ras eigen is....
Ze pronken met dingen die ze niet hebben want ze krijgen van mensen bewondering omdat die denken dat je wel super goed moet rijden om zo wild paard te rijden![]()
Kortom ik hou er niet van als je zeg dat het een arabisch paard is en dan later dat iemand te weten komen dat het een papier loos paard is of een halve welsh/arabier of een andere kruising.
En ik kijk heus niet neer naar kruisingen maar zeg het dan eerlijk en gaat niet opscheppen....en daar bedoel ik mee met mensen die ik al zat tegen gekomen ben
Wat een onzin!