Yoline schreef:Ja wij komen met 2 fjordenmerries naar Roden
Dan ben ik er ook om foto's te maken, misschien kom ik je nog wel tegen... Al enig idee hoe laat? Of nog niet bekend..
Nog meer mensen die heen gaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yoline schreef:Ja wij komen met 2 fjordenmerries naar Roden

TequilaRos schreef:Yoline schreef:Ja wij komen met 2 fjordenmerries naar Roden
Dan ben ik er ook om foto's te maken, misschien kom ik je nog wel tegen... Al enig idee hoe laat? Of nog niet bekend..

TequilaRos schreef:Yoline schreef:Ja wij komen met 2 fjordenmerries naar Roden
TequilaRos schreef:Nog mensen met een Fjord die 24 september in Roden naar de keuring gaan???
Moonlightje schreef:TequilaRos schreef:Nog mensen met een Fjord die 24 september in Roden naar de keuring gaan???
nee, weet niet waar het ligt
TequilaRos schreef:In Drente, dus voor jou een endje rijden![]()

snif
zoals draaimolentje en midden in de bak gaan zitten, wat ik wel leuk vind

. Maar Frenda kan inderdaad soms wat lomp zijn. Eergisteren dacht ze dat we wel door een boom heenkonden.
, maar volgens mij zijn het wel paarden met een eigen willetje. Dat hebben onze dames in ieder geval wel. Hoe zit dat bij jullie Fjorden?? 

hasten schreef:ze rijden wel lekker vind ik, maar heb toch wel liever een * gewoon * paard, vind ze toch wel een beetje lomp..
... Lekker vooroordeel over fjorden, ja er lopen heus wel lompe fjorden rond, maar ook heus wel lompe kwpn-ers etc....
bliksemluver schreef:hasten schreef:ze rijden wel lekker vind ik, maar heb toch wel liever een * gewoon * paard, vind ze toch wel een beetje lomp..
Lomp... Lekker vooroordeel over fjorden, ja er lopen heus wel lompe fjorden rond, maar ook heus wel lompe kwpn-ers etc....
Voor mij zijn ze de beste, en de dressuurfjordjes van tegenwoordig laten alle dressuurkakkers met hun knotjespaarden een poepie ruiken
En die hoeven ook niet persé lomp te zijn, alleen maar omdat ze wat zwaarder zijn dan een KWPNer of ander warmbloedpaard.