Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinkerloos schreef:Dus: toch allemaal naar het Nederlands stamboek!!!
Mariska_28 schreef:- 98 1e premies
- 179 2e premies
- 8 3e premies (en daarvan 2 crossbreds, 1 fokproduct van Marijke en verder bijna alleen maar magere paarden)
Maar de verdeling is dus 1 1e premie op 1.8 2e premies. Denk dat er weinig stamboeken zijn met zo`n verdeling....
snowdon schreef:Mariska_28 schreef:- 98 1e premies
- 179 2e premies
- 8 3e premies (en daarvan 2 crossbreds, 1 fokproduct van Marijke en verder bijna alleen maar magere paarden)
Maar de verdeling is dus 1 1e premie op 1.8 2e premies. Denk dat er weinig stamboeken zijn met zo`n verdeling....
Zijn er maar zo weinig cobs met premies dan? Ik dacht dat er wel meer dan 250 irish cobs waren....
en bedoel je echte magere paarden of luxe paarden? Ik vind dat nl nog een heel groot verschil.
snowdon schreef:Zijn er maar zo weinig cobs met premies dan? Ik dacht dat er wel meer dan 250 irish cobs waren.....
flettie schreef:snowdon schreef:Zijn er maar zo weinig cobs met premies dan? Ik dacht dat er wel meer dan 250 irish cobs waren.....
Als je deze aantallen optelt kom je wel op meer dan 250 ingeschreven paarden
smiles schreef:Nog steeds niets bekend over Ierland? Wordt daar trouwens nog gekeurd en door wie?