Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Misschien dat hij een erg mooi papier heeft?Alina schreef:Ik bedoelde het niet betuttelend hoor!
Als jij vind dat je er veel verstand van hebt en jij vind dat hij zo veel waard is, prima toch? Maar wij delen die mening helaas niet... Maar daar is dit topic toch ook voor, om onze mening te geven over wat wij vinden dat jouw pony waard is.Misschien dat hij een erg mooi papier heeft?
:
RoWyGo schreef:prachtig, goed getaxeerd, 3 miljoen waard
Je was hem nl vergeten bij je lijstje...
Ben wel benieuwd!
! rond de 1600,= idd!
Maar goed
Maar voor een paardje van 10 betaal je natuurlijk wel wat anders dan voor eentje van een jaar of 4, toch? Al kan die van tien nog wel tien jaar mee! Superleuke pony is het trouwens!

Alina schreef:Dat bedoelde ik ook niet hoor!Maar voor een paardje van 10 betaal je natuurlijk wel wat anders dan voor eentje van een jaar of 4, toch? Al kan die van tien nog wel tien jaar mee! Superleuke pony is het trouwens!
Minstens

loveblacky schreef:nou, ik doe een gooi:Partout Z 3000 mooi maar luxe moet je van houden
Montana 3500 echt mooi en energiek
Fury 1000 ruin, ouder
Boris 3700 gaaf beest, uniek, jong
Peggy (Seu) 1200 oud, merrie
Ushi 3250 mooi maar ik vind zelf de bles wat minder
Zoë 1750 leuke pony
Santos 1200 lijkt me meer een fokmerrie (en ik denk dat het gewoon een welshje is hoor)
Tornado 3000 mooi en braaf
Ricardo 3250 mooi maar vrij zwaar, meer recreatie of springpaard
Attent 1750 wel appart maar ook ouder en ruin
Pasha 2700 mooie pony en jong
Winston 500 (?) als het echt een kruizing met minipaard is..
Bassie 900 leuk als recreatiepony maar klein
Sem 3250 nog aardig groen maar wel mooi
Rakker 1200 leuke knollie
Fabiola 700 leuke 'grote shet'
Alina's paard 4000 jong, talentvol voor de sport
Tiger lily 1400, jong
Teras Diamond 1200, jong
Amo 2000 veelzijdig familiepaard
en om nou te zeggen om mee te springen nee niet echt daar is tie absoluut niet voor gebouwd
hij vind het wel leuk maar heeft er best wel moeite mee!