Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
klaasjuhhh schreef:Wat je normaal vind...![]()
klaasjuhhh schreef:FjordieLover schreef:ieewwll...die 1ste is echt lelijk...ik vind die hals dus echt niet mooiDie 4de vind ik wel mooier (als je die staart erbij weg denkt) die heeft tenminste nog een lekkere ''brede'' hals
en die enalaatste heeft weer zo'n eng dun halsje
Niet mijn type paard..doe mij maar een wat breder paard, bij deze zou ik bang zijn om er op te gaan zitten.
Tis geen fjord![]()
![]()
punkies schreef:mickytje kom jij maar eens met Rosa spelen....

mickeytje schreef:punkies schreef:mickytje kom jij maar eens met Rosa spelen....
het is mickeytje
gaat die dan ook ontsnappen en over de straat rennen?
SymO schreef:El perfecto, kom maar brengen, af te leveren in Zeeuws-Vlaanderen

.
dakhilah schreef:hoi,
1 foto bekijken en het dier helemaal niets vinden is wat erg ...."kort door de bocht" ...niet dan??...dus hier maar ff de website waar het "lelijke" dier vandaan komt!....enjoy!!!![]()
www.caballo.com/sesplanes
gr,sas.
punkies schreef:dakhilah schreef:hoi,
1 foto bekijken en het dier helemaal niets vinden is wat erg ...."kort door de bocht" ...niet dan??...dus hier maar ff de website waar het "lelijke" dier vandaan komt!....enjoy!!!![]()
gr,sas.
Dalkhilah, dit heeft echt helemaal geen zin weet je, somige mensen houden er niet van. Dan heeft het dus geen zin om steeds maar weer nieuwe fotos te plaatsen. Ik vind het lelijke beesten met te dunne halsen enz. Nou kun je wel een foto plkaatsen van een spanjaard die geen smalle hals heeft maar ik vind ze neit mooi, en zo zijn er dus meer, dus zullen we nu asjeblieft stoppen met deze `discussie`
....
Ze zijn iig wel 'mooi'. Maar idd die eerste is wel heel erg licht gebouwd..

Vraeghoeve schreef:hmz, die eerste vind ik eigenlijk niet zo mooi, de hals is echt niet goed.
Voor de rest vallen ze nog mee, al ben ik zelf een egyptenaren freak
dakhilah schreef:hoi,
gr,sas.