Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elsemiekje schreef:idd(maar de andere koudbloeden mogen er ook zéker zijn
)

dark_l0ve schreef:Shetlanders

FjordieLover schreef:Ja ik heb liever een koudbloed dan een warmbloed als ik eerlijk ben.
Eerst nooit, maar sinds ik fjorden 'heb' ben ik helemaal verkocht door hun karakter.
en ik heb liever een paard met karakter dan een mooi paard
je kunt een koudbloed nou eenmaal niet met een arabier vergelijken ze zijn echt 1000 keer anders
Fjorden
super! Pattyrex schreef:vind koudbloeden en warmbloeden wel leuk. vooral fjorden en friezen vindik super!! verder idd ook haffies, en die trekpaarden en tinkssuper!
maar fjorden ook wel
tinkies ook hoor

Citaat:Appaloosa's
Ik heb een appaloosa welsh A pony die nu 8 maanden drachtig is, zelf is ze behoorlijk wit en alleen op dr kont wat lichte zwarte vlekken maar haar vader is net een dalmatiër zo zwart met wit gespikkeld
Die zijn zo gaaf...

iris17 schreef:Ik ben helemaal weg van de "MERENS", dat karakter is gewoon super!!

minka schreef:
http://members.lycos.nl/minkaatje/hpbim ... .jpg[/img]
mooie verz0rg-fjordje heb je![]()
Veel plezier ermee
-x- SigG -x-
kizz_rianne schreef:
Verder lijken shires en tinkers mij ook te gek, maar daar heb ik erg weinig ervaring mee.. (Shires lijken mij trouwens wel erg groot)

Saba schreef:Ik heb een Schwarzwälder fuchs thuis. Het is een heel lief paard, heeft een edel hoofd en is goed te berijden.
O ja, ben toevallig op deze site terecht gekomen, heb mij pas vandaag geregistreerd en vindt dit één van de beste sites die ik tot nu toe gevonden heb, ik ga nu nog eens neuzen op de andere forums die op bokt te vinden zijn.
Saba schreef:Ik heb een Schwarzwälder fuchs
sigislief schreef:Saba schreef:Ik heb een Schwarzwälder fuchs
Ik heb nooit een Schwarzwälder fuchs gezien..
Het zal wel aan mij liggen??![]()
Maar ja..!!
-x- SigG -x-
Dan krijg je denk ik wel een paar plaatjes. Ze zijn echt supermooi vind ik..
Manuutje1990 schreef:Anders zoek je even op google.nl bij afbeeldingen, en dat typ je Schwarzwalder Fuchs in..Dan krijg je denk ik wel een paar plaatjes. Ze zijn echt supermooi vind ik..
![]()

sigislief schreef:Manuutje1990 schreef:Anders zoek je even op google.nl bij afbeeldingen, en dat typ je Schwarzwalder Fuchs in..Dan krijg je denk ik wel een paar plaatjes. Ze zijn echt supermooi vind ik..
![]()
Echt wel mooi
Echt schitterend om naar te kijken
Hihi..
Soort Haflinger achtig??
Maar ja..!!
-x- SigG -x-
Het zijn echte koudbloedPAARDEN niks Haflingerachtigs aan dus..
Bovendien zijn ze veel steviger en ik vind ze persoonlijk ook mooier en leuker..
Manuutje1990 schreef:Oeww.. Foute opmerking!Het zijn echte koudbloedPAARDEN niks Haflingerachtigs aan dus..
Bovendien zijn ze veel steviger en ik vind ze persoonlijk ook mooier en leuker..
smurf schreef:een Schwarzwälder Fuchs Haflingerachtig???????
Ga je mond of je toetsenbord spoelen en ga er eens eentje in het echt bekijken....