Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
radnah2 schreef:Ik denk dat veel fokkers en vorige eigenaren vaak veel blij mee zijn om te weten hoe het met ze gaat! Maar er zijn idd ook fokkers etc bij die er geen reet om gevenMaar ik weet niet eens het adres van de fokker
Kennen jullie haar of hun misschien? Er staat op mijn blaadje Fokker: Mw. A.S. Pol
Mackie schreef:http://www.victoryfarm.nl/index2.htm
Victory Farm
Hendrik en Astrid Pol
De Buorren 127
8408 HM Lippenhuizen
Telefoon: +31 (513) 462032
Telefax: +31 (513) 465188
Email: info@victoryfarm.nl
sas00 schreef:Zegt de naam c. de vries jullie misschien wat?
Is namelijk de fokker van mijn dravertje...
Hij moet in het bezit geweest of zijn van de merrie Hocus Pocus![]()
Misschien heeft hij ook wel een site... lijkt me leuk, kan ik ook een mailtje sturen![]()
Een PB-tje kan ook altijd
KindnessM schreef:eey radnah2 heb je bij MSN toegevoegden indd maar goed dat we niet allemaal dezelfde ras leuk vinden
radnah2 schreef:owja? Heb geen bericht gehadMaarja ik voeg je ook wel ff toe!
![]()
Maar ik zat je profiel ff te bekijken! Mooi paardje alleen wel zielig van die slokdarmverstopping maar is dat helemaal weer over?
lovejerry schreef:heel erg lief.
best wel rustig..
maar met rijden kunnne ze nog wel eens anders uitpakken dan je op dat moment verwacht..
dus niet altijd zo geschikt paard![]()
KindnessM schreef:zodra ik op m zit weet ik precies wat voor rit ik ga krijgen... stuiterde stuiter of relax ritje...
yannique schreef:Ze zijn gewoon vet coowl!
Ik was vorig weekend bij de club, en we hadden een onderling springwedstrijdje. De dag ervoor had ik spring les gehad en het ging echt kl*te. maar met dat wedstrijdje sprong hij de sterre van de hemel en we waren 1ste geworde!!! ik vond het wel heel goed, want we moesten tegen mensjes die allemaal supersportponys hadden en die al L of M sprongen en veel wedstrijd ervaring hadden.
Morgen ga ik lekker een buitenrit maken over de zandverstuiving in kootwijk! Kep er zin in!