Mariska_28 schreef:En daarom ben ik ook zo pissed!! Ik ben voorgelogen geweest en heb die leugens hier steeds stellig lopen verdedigen. Ik heb al een excuus-PB naar sproetendame gestuurd (maar deze heeft zij nog niet gelezen). Noem het dom, noen het naief, maar ik zal je verzekeren dat het me geen 2e keer zal gebeuren...
En wie weet, ontmoeten wij elkaar nog wel eens....
Nou Mariska het is menselijk, je bent gewoon goed van vertrouwen geweest, jij was niet fout, de mensen die jou vertrouwen hebben misbruikt zijn fout!
Je hebt opgekeken tegen iets wat nu nog minder dan een mier is!
Nu je de ware aard hebt leren kennen..
Op het moment dat je het licht hebt gezien, gaat alles dagen en nog veel meer dingen uit het verleden zullen omhoog komen en in een ander daglicht gezien gaan worden..
En vele met jou hebben gedacht Oei je kan ze beter mee hebben dan tegen die Marijke...Omdat jullie ook wel hebben gezien hoe ze afrekend met mensen die haar voor de voeten liepen.
Je kunt nu volgens mij ook beter onze opmerkingen begrijpen en kunnen plaatsen..Dat het geen stoken was, maar proberen wakker te schudden!
Wat dus bv een sproetendame ook doet

En dan denk jij dat wij je onderstaande quote voor zoete koek aannemen?? Tot nu toe geen negatieve klank over Mariska gehoord (jij bent nu de eerste) maar wel een hele lading oliebol over de nog zittende bestuursleden. En dit van zowel huidige leden als ex-leden en niet-leden (deze laatste die door Marijke zijn afgeschrikt). Er zijn een heleboel die nu opgelucht zijn dat dit probleem wordt aangepakt en geven dat nu heeeeel duidelijk aan. En dat zijn er niet 1 of 2 maar toch echt wel wat meer.
.
De waarheid zal vanzelf wel aan het licht komen hoop ik!