yarka schreef:weet iemand toevallig hoe lang het duurt voor dat je het keuringscertificaat thuis gestuurd krijgt?
Niemand???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Supertje schreef::n Geen boekje gezien
Bonte schreef:Grrrrr. Ik begin een hekel aan de post te krijgen. heb woensdag alle inschrijvingen een catalogus gestuurd, maar was toen de kampioenen vergeten. Die heb ik donderdag verstuurd en nu ben je al de 2e die daarvan het niet ontvangen heeft.
Is een beetje laat om nog te sturen, maar je moet om ongeveer 16.00 u in de ring verschijnen. het is jammer, want ik had foto's van alle kampioenen die gaan strijden in de catalogus gezet. Vraag er maar 1 op de keuring.
Ik hoop echt dat ie vandaag komt want ik ben ook erg benieuwd wanneer de twee merrieveulens van Tinkercottage O'Brittain moeten (van Noelle). Hun pappie vindt ik namelijk nogal
en het zijn zijn eerste twee stamboekveulens (voor zover ik weet). flettie schreef:Hier ook nog steeds niks ontvangenIk hoop echt dat ie vandaag komt want ik ben ook erg benieuwd wanneer de twee merrieveulens van Tinkercottage O'Brittain moeten (van Noelle). Hun pappie vindt ik namelijk nogal
en het zijn zijn eerste twee stamboekveulens (voor zover ik weet).