Anna79 schreef:Ik houd niet zo van bepaalde kleuren als cremello en perlino, ik heb het gevoel dat dat niet helemaal gezond is(geen idee of dat echt zo is). Maar die lichte huid en blauwe ogen, neh niet mijn ding.
Oh, wat grappig! Ik vind die kleuren er ook altijd wat ziekelijk uitzien

.
Ik heb een zware voorkeur voor saai bruin, als kind vond ik dat altijd het allermooist en dat is altijd zo gebleven. Ik zal nooit tegen een eigenaar zeggen dat ik zijn/haar paard niet mooi vind, maar nu het toch gevraagd wordt, kan ik best even los

. Niemand hoeft zich persoonlijk aangevallen te voelen, het is maar gewoon mijn mening en quite frankly, wat iemand van mijn paarden vindt, kan me geen kont schelen, dus lees mijn bericht maar met diezelfde instelling!
Ik vind alles wat bont is, maakt me niet uit wat voor ras, bijvoorkeur niet iets dat bij mij op stal komt te staan. En zo'n Pippie Langkous stippenpaard al helemaal niet! Alles met veel haar (maar dan ook echt álles met veel haar: paarden, honden, katten, mannen) komt er bij mij niet in (behalve mijn langharige dochters, want die zijn objectief gezien prachtig).
Schimmels zijn nog een aparte categorie: in de canasten gyno reclame zeggen ze het al, niemand wil schimmel tussen de benen! Da's te zeggen, totdat we er zelf een kochten. Omdat mijn jongste dochter niet alleen lange haren heeft maar ook een verwend wezen is met puppie-oogjes waarmee ze haar vader om haar vinger windt, en dus kwam de allermooiste en allerleukste schimmel bij ons op stal te staan. Gelukkig hebben we ook nog een bruine als tegenhanger, heb ik ook nog wat. Maar wel allebei met een sportkapsel