Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Punz schreef:Ik ga informeren voor je. Dekjes hebben ze in ieder geval!
En zou leuk zijn als je lid wordt van het stamboek: wordt je een paar keer per jaar via de nieuwsbrief op de hoogte gehouden van het wel en wee binnen Connemaraland, je kunt mee doen met de keuringen, er worden zo nu en dan Connemara weekenden georganiseerd ( ponykamp voor volwassenen) , crosslessen én volgens mij kun je dan tegen gereduceerd tarief meedoen aan het ONCK..
Bar schreef:Stuur maar naar info@connemara.nl!
Dat komt dan bij mij terecht.
Ik heb jouw pony even opgezocht in de Ierse database en zag dat ze nog klasse 3 is (veulenboek zeg maar).
Als je lid wordt kun je deze zomer met haar naar de keuring komen om haar in het stamboek te laten opnemen.
Mooie afstamming heeft ze trouwens! Haar vader heb ik een paar jaar geleden op de Clifden Show gezien, wat een plaatje van een hengst is dat.
Change3x schreef:Bar schreef:Stuur maar naar info@connemara.nl!
Ik heb jouw pony even opgezocht in de Ierse database en zag dat ze nog klasse 3 is (veulenboek zeg maar).
Als je lid wordt kun je deze zomer met haar naar de keuring komen om haar in het stamboek te laten opnemen.
Mooie afstamming heeft ze trouwens! Haar vader heb ik een paar jaar geleden op de Clifden Show gezien, wat een plaatje van een hengst is dat.
Nu wordt ik ook nieuwschierig! Dus als ik mijn pony wil laten opnemen in Nederland hoef ik alleen maar naar de keuring te komen? En moet hij dan iets behalen? Of is zo'n keuring alleen voor merries en hengsten?
Bar schreef:Stuur maar naar info@connemara.nl!