yes , ik mag een eigen paard ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doen : ja of nee?

Ja tuurlijk , is een super kans
38 (14%)
Ik zou het niet doen
14 (5%)
Gewoon proefrijden ,dan zie je het vanzelf
209 (78%)
Blijf lekker rijden zoals je nu doet
4 (1%)

Totaal aantal stemmen: 265

m_a_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:09

Ilona_Mambo schreef:
Je kan zoals ik al zei je wachtwoord via de mail opvragen zodat het 2e account niet nodig is.

IK heb het wachtwoord wel , maar iemand anders blijkbaar ook.

Ilona_Mambo

Re: yes , ik mag een eigen paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:11

Dan verander je het wachtwoord met de laptop waarmee je 20 minuten geleden automatisch ingelogd bent.

m_a_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:14

Ilona_Mambo schreef:
Dan verander je het wachtwoord met de laptop waarmee je 20 minuten geleden automatisch ingelogd bent.

Dit was mijn oplossing, die andere gebruik ik niet meer. Je kunt dat links of rechtsom oplossen maar beide werkt. Ik zie het probleem van een nieuw account niet .Ga hier verder geen discussie over voeren.

Celine_Famke

Re: yes , ik mag een eigen paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 22:25

Wat een leuk paard heb je uiteindelijk gekocht zeg! Wat een super knap hoofdje.. En kan ook lekker lopen aan de foto's in je andere topic te zien!

Alleen wat betreft je account(s)... Bokt is er waarschijnlijk niet geheel blij mee dat je een nu een dubbel account heb, dat is namelijk niet de bedoeling. Helemaal niet als je je wachtwoord gewoon nog kan veranderen. Dus ik zou gewoon even je wachtwoord wijzigen.. Maar het is je eigen keus, ik kan je nergens toe dwingen haha.

Maar bovenal: Heel erg veel plezier met je paardje en ik hoop nog vele topics over hem te zien! Wat een beauty.