Laten we nou geen ruzie maken in een topic (al lokt dit topic het eigenlijk wel uit, haha).
Alle paarden zijn anders en binnen de rassen heb je ze voor allemaal verschillende takken van de sport.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marjolein158 schreef:owkeej, zand erover en verder![]()
Laten we nou geen ruzie maken in een topic (al lokt dit topic het eigenlijk wel uit, haha).
Alle paarden zijn anders en binnen de rassen heb je ze voor allemaal verschillende takken van de sport.
Respecteer elkaars mening, dit zijn geen feiten, maar meningen he.

nathalie2000 schreef:Oh oh, leuk topic. ''... omdat ze zo lelijk zijn''. Volgens mij is geen 1 paard lelijk, maar oké. Meningen verschillen.
) en dat ze dat bedoelen onder 'lelijk' mrie schreef:Ik zou graag geen mening hebben en voor iedereen blij willen zijn met zijn beest. Maar ik blijk ook gewoon een mens te zijn:
Mini paarden: Die worden veel te serieus genomen als paard maar horen eigenlijk gewoon in legoland thuis.
oliebol: De naam zegt het al
Fjorden: Hoe kan zo'n mooi deel van de wereld zulke lelijke beesten voort brengen..
IJslanders: Of je houd van ze of niet en ik zit bij die laatste categorie
Beesten die als ras appaloosa genoemd worden terwijl appaloosa in hun geval eigenlijk meer een kleuraanduiding is (de mijne wordt dus Engels volbloed genoemd)

sorry.
... Gelukkig bestaat de andere helft uit KWPN), Welsh Cobs vond ik verschrikkelijk maar oh wat zijn ze toch leuk! Friezen, ze zijn te... Tja, ik weet niet. Het is gewoon niet mijn ding. Miniponies vind ik ook niks, veel te breekbaar en niet echt nuttig. Haflingers van het oude type vind ik niet mooi. Van die Quarters die zo bespierd zijn en imo meer op een dubbelbespierde koe lijken dan op een paard. Natuurlijk is dat plaatje wel erg over the top, maar hé, da's mijn mening.