. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Debo schreef:Maar waarom moet een fjord altijd in de dresur presteren?? Ik vind een fjord die op goed nivoux western ( uhh ff geen voorbeeld.. dat ga ik ooit worden hahaaha![]()
)of endurance ( als Tjo van viv ) net zo knap..
, dat was geen kwestie van moeten mar gewoon omdat Tjo het lekker oppakt net als de endurance/western/springen enz enz
Ze vindt gewoon alles leuk, hihihi 
Debo schreef:Maar waarom moet een fjord altijd in de dresur presteren?? Ik vind een fjord die op goed nivoux western ( uhh ff geen voorbeeld.. dat ga ik ooit worden hahaaha![]()
Dat moet geen gewoonte gaan worden...
Er is hier wel een Fjord die westernwedstrijden loopt... En aangespannen staat ze ook het mannetje, al ben ik zelf niet zo'n menner met die zulke uitdagingen 1,2,3, opzoekt

Carolinef"]
[quote="Fjordenmaniak"][quote="Relliej schreef:Huh? Olympic Guusje zit toch ook in het Grand Prix??En dat is ook een fjord.

Debo schreef:
Maar waarom moet een fjord altijd in de dresur presteren?? Ik vind een fjord die op goed nivoux western ( uhh ff geen voorbeeld.. dat ga ik ooit worden hahaaha![]()