Lenn schreef:Dus Vippie: misschien moet je het niet persoonlijk opvatten dat je omver gereden wordt door de beruchte kwpn-ers?
Als het telkens dezelfde is (per wedstrijd dan want er zit er altijd minstens 1 bij die zo doet) en ook telkens ben ik degene die moet wijken, dan ga je dat op een gegeven moment echt wel persoonlijk opvatten, soms is het zelfs zo erg dat het mensen langs de kant opvalt, nou dan ligt het toch echt niet aan mij

Citaat:Ja dat was een gewaagde uitspraak wist ik al haha... was niet gegrond verder... liet alleen even een proefballon op.. ofzoiets![]()
Maare ik bedoelde niet het wedstrijd-rijden, maar als mensen zeggen: ik ben met mijn fjord wel mooi M oid, en anderen vinden dat knap, dan zegt dat toch wat!! Vul maar in zoals je zelf wil. Enne nee niet ieder ras heeft minder recht op het rijden van wedstrijden, ik snap niet waar je dat vandaan haalt, je gaat er gewoon vanuit dat ik zoiets denk omdat ik geen fjord oid heb, jullie en niet wij zijn bevooroordeeld wat dat betreft. Tenzij je dat werkelijk merkt bij mensen met een KWPN-er.. maar dat lijkt me sterk hoor! Misschien vat je het zo op.
Ik vond het een hele domme uitspraak, proefbalon of niet, je weet niet hoeveel zeer je met zoiets kunt aanrichten. Wij zijn door ervaring rijker geworden, laten we het daar op houden, aangezien jij niet de eerst bent die dit soort uitspraken doet dus ja wij merken dat daadwerkelijk.
Einde discussie wat mij betreft, iedereen is gelijk laten we het daarop houden.