1.misja
de grootste schat van een pony!2. fiedel
3. nappie
4. orlando
5. lady
6. romeo
7. gonda S
8 . nora
9.cornelia
10.loesje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ebbeltje"]
[quote="Sammm"][quote="ebbeltje schreef:Veel mensen stemmen ook gewoon een paar keer
Dat snap ik niet hoor....

Annelou"]
[quote="ebbeltje"][quote="Sammm"]
[quote="ebbeltje schreef:Veel mensen stemmen ook gewoon een paar keer

PolitieTed"]
[quote="Annelou"][quote="ebbeltje"]
[quote="Sammm"][quote="ebbeltje schreef:Veel mensen stemmen ook gewoon een paar keer

PolitieTed"]
[quote="Annelou"][quote="gabyfedde"]
[quote="Annelou schreef:Heel erg bedankt iedereen die op Hilde heeft gestemd.
En wat zijn er veel nieuwe bokkers die gaan stemmen.

en als ik of miri de hele stal op zou trommelen dan gaat et moeilijk want er staan 5 paarden op stal! 3 van mij 1 van me zus en Astrid is van mijn opa! miriam's verzorg pony!! dus en dit is een heel populair topic dus!! en misschien hebben hun wel gewoon eventjes tijd om te kijkuh en dan gaan ze natuurlijk bij die populaire topics kijken dat doe k namelijk ook altijd!!! fancylover"]
[quote="PolitieTed"][quote="Annelou"]
[quote="gabyfedde"][quote="Annelou schreef:Heel erg bedankt iedereen die op Hilde heeft gestemd.
En wat zijn er veel nieuwe bokkers die gaan stemmen.

en als ik of miri de hele stal op zou trommelen dan gaat et moeilijk want er staan 5 paarden op stal! 3 van mij 1 van me zus en Astrid is van mijn opa! miriam's verzorg pony!! dus en dit is een heel populair topic dus!! en misschien hebben hun wel gewoon eventjes tijd om te kijkuh en dan gaan ze natuurlijk bij die populaire topics kijken dat doe k namelijk ook altijd!!!