Nrps Shetlander New forest Fjord Hafflinger Dartmoor Pre Welsh Fries
hartjeDaan
Geplaatst: 18-09-13 18:17
Shetlander Welsh Tinker Haflinger Fjord Fries KWPN Andalusier Appaloosa Dartmoor Groninger Tuiger Arabier NRPS New Forest En nog een aantal kruisingen
Danielleeee_
Geplaatst: 18-09-13 18:30
- Quarter Horse (of Paint Horse, dat weet ik niet meer zeker) - Shetlander - Welsh - (gedeeltelijke) Arabier - IJslander - KWPN - New Forest - Fries - Fjord En natuurlijk ook kruisingen
Equisync
Geplaatst: 18-09-13 18:36
Heel veel Haflingers. Fjord Fries(was meer hobbelen want ik kwam dr echt niet mee weg haha) Welsh C zo iets? Ondefinieerbaar sportponytje. Arabiertje En een heleboel kruisingen
laziezo
Geplaatst: 19-09-13 13:53
Ook wel een aantal als ik er zo over na denk:P
KWPN New forest Shetlanders Arabieren Fjorden Tinkers Friezen Tuigers Ijslanders Haflingers Dravers NRPS welsh
En kruisingen,, en misschien een paar die ik vergeten ben
Wat leuk om daar een keertje over na te denken. Heb het nooit zo in de gaten gehad, maar het zijn toch al best wat rassen (en ik zal er vast nog wat vergeten zijn).
Shetlander, welsh, welsh nwr, Fjord Haflinger en haf kruising, Kwpn fries tinker nrps Tuiger Arabier Gelderse New forest Draver Groninger Trekpaard en sws aantal kruisingen met t een en ander. Dat is even wat ik me zo kan bedenken waar ik echt op heb gereden.
xShannentje
Geplaatst: 21-09-13 16:49
Pfoee weet ik allemaal niet meer hoor. Veel kruisingen in ieder geval!
Shetlander Andalusiër Tinker Fjord welsh haflinger Arabier kruisingen New forest (kruising?) Connemara En veel kruisingen en soorten die ik vergeten ben vast haha.
KWPN'er Arabier Fjord Fries Shetlander Welshje Oldenburger Haflinger (Maar Heel Eventjes xD) En Wat Gemengde Manege Rasjes Haha
Diaz
Geplaatst: 21-09-13 16:56
Poeh.. nooit een shet iniedergeval.
Wel: - Dartmoor - Arabier - Welsh - IJslander - Noriker - Haflinger - Ardenner (trekpaard) - Tuiger - Tinker - Fjord en een hoop kruisingen en rassen die ik niet ken
NRPS Welsh Shetlander IJslander Tinker New Forest Haflinger Freiberger ArabierxKWPN ofzoiets Dartmoor volgens mij en nog meer rassen en kruisingen, maar die weet ik nu niet meer.