Ik betwijfel het ook, een fjord is idd niet zo groot, misschien zit er wel belg in
, dat roept mijn vriendin altijd, maar ik vind die kruising met de Koniks toch ook erg geslaagd hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Reden we richting mn veulen. Zegt ie waar staat ze dan ( was nog niet mee geweest ) dus ik zeg hier links.. Rijd ie t erf op.. dus ik zeg huh? Wat doen we hier..? Staat mn kleine poown met een paarse strik om der schoft.. Heeft ie mn veulen afbetaald
( ik had alleen nog maar een aanbetaling gedaan) Lief hea!!

Vader Friese hengst van Onne x Tsjerk en Mama is een Skydancer x Welt Hit 2 merrie! Ben zooo benieuwd! Februari is ze uitegerekend, dus nog even wat geduld!
Ik denk dat ik gebruik ga maken van een paardentaxi om haar op te halen. Heb ik geen gedoe met regelen ophalen van trailer, Donnatje ophalen, trailer reinigen.. En trailer weer terug brengen. kosten zitten ong op het zelfde zal iets meer zijn. dus daar hoef ik het niet voor te laten. Ben wel blij als ze uit het 'groepje' is. Want ze kleeft zooo erg aan die andere