Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind het een aansprekend dier 
En zowel Balzflug- als Zuidhorn afstammelingen staan bekend als moeilijk en zeker geen brave rijpaarden voor de amateur, maar buiten wat sensibel en heet is de mijne toch echt een schatje

bedankt! Enige nadeel is dat hij erg bang is altijd. En heel sensibel

)
) 1e film is simpel aan het einde een keertje sb in draf, 2e wat loswerken.. stukje travers in stap, sb, grote keertwendingen enz. aan het einde een lekker voorwaarts arbeidsdrafje

Ik ga niet dagelijks knallen in training. Ze moet wel spieren kweken, niet verzuren
Ik vind regelmatig 2 winst best aardig voor deze regio (zeker als degenen waar ik tegen rijd net een winstpunt binnen halen.)
Maargoed, dat is hier niet van toepassing
) S_en_Z schreef:Het is ook maar trainingIk ga niet dagelijks knallen in training. Ze moet wel spieren kweken, niet verzuren
Ik vind regelmatig 2 winst best aardig voor deze regio (zeker als degenen waar ik tegen rijd net een winstpunt binnen halen.)
Maargoed, het gaat om een ieders taxatie. De 1 heeft er meer voor over dan een ander
Ben ook niet van plan haar op dit moment te verkopen, maar ben wel benieuwd wat de huidige waarde momenteel is
Ze gaat sowieso niet weg voor ze haar sport pred. heeft.
), ik vind adhv de foto's en filmpjes haar gangen prima maar geen "extra" gangen => 5-6000. Als ze echt stijgt zoals je verwacht gaat dat natuurlijk omhoog
S_en_Z schreef:Dat verwachten de jury's die me in het L2 gejureerd hebben ookWat zou je schatten als ze dit jaar nog M2+winst loopt?