Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, veulens gaan echt grif van de hand tussen de 800 en 1200 euro. Ik vind het zelf ook duur maar het dekgeld is ook niet weinig. Over een paar weken is er weer Zuidlaardermarkt, daar worden ieder jaar best veel tinkers verhandeld, ben benieuwd hoe de prijzen daar nu liggen.

Doet dan geen stap verkeerd en zal stoppen wanneer je dreigt eraf te glijden. Ook buiten met een beginner is geen probleem. 
)
Jammer dat hij in de bak niet zo aan de slag wil, maar met wat oefenen en les moet dat toch wel goed komen
Mede dus door zijn ietwat lastiger karakter 2500 euro
. Jammer dat hij wat lastiger is (toch?????) ik zou zeggen 2300 euro, maar dat komt dan voornamelijk door zijn karakter. Ook zijn kleur heeft hij niet helemaal mee. Wanneer het nou een doorgewinterd braaf recreatie paard was geweest zou die prijs een stuk omhoog gaan
Mooi getekend, kan leuk lopen, braaf. Niet voor de echte Tinkerfans, meer voor de tussenhangers *zoals ik
* 2700 euro, hij mocht ook iets meer maat hebben. (alhoewel hij wel groter toont!!)
(Ik hou nu eenmaal van de wat rijtipischer Cob's...) Wanneer hij in goede conditie is
2800 euro Zou nog een leuke pony zijn voor een ponyruitertje dat flink fanatiek is. Kan leuk lopen, springt met goede manieren. Wat dat betreft geluk met zijn D-maatje. Vind hem ook mooi qua type en gangwerk.
*Tequila* schreef:Gammon: Goede kleur, goede bouw, hij had net een paar cm groter moeten zijn Jammer dat hij in de bak niet zo aan de slag wil, maar met wat oefenen en les moet dat toch wel goed komen Mede dus door zijn ietwat lastiger karakter 2500 euro
Ik bedoelde meer aan te geven dat het zonde is dat zo'n mooie Tinker niks meer kan betekenen voor de fokkerij. Dat is gewoon zonde.